גאוני: הדבר הכי מגניב שתוכלו לעשות בספוטיפיי

פיצ'ר של אתר instafest.app יהפוך את ההשמעות שלכם לפסטיבל המוסיקה שאתם הכי אוהבים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר, לבחור סגנון ותקופת זמן ויש לכם ליין אפ לפסטיבל הכי שווה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 11:06 ו בכסלו התשפג

גאוני: הדבר הכי מגניב שתוכלו לעשות בספוטיפיי
ספוטיפיי, צילום: shutterstock

הפיצ'ר המגניב בספוטיפיי: אחד הדברים הנחמדים בכל סוף שנה אזרחית הוא לגלות את סיכומי השנה השונים. גם רבים מצרכני המוזיקה אוהבים להסתכל על השנה החולפת ולראות את מגמות האזנות שלהם, לבדוק מי היו האמנים האהובים ומה השיר ששמענו הכי הרבה. גם לצרכני ספוטיפיי ניתנת עכשיו האפשרות הזו והפעם בדרך מגניבה במיוחד.

תוכניית הפסטיבל שיצרנו:

תוכניית הפסטיבל

תוכניית הפסטיבל צילום: צילום מסך

חברה מסויימת לקחה את החיבה הזו והפכה את חווית הסיכום להרבה יותר כיפיית, בכלי שפיתחו בחברת instafest.app יכולים משתמשי ספוטיפיי לסנכרן את ההשמעות שלהם באתר והוא יוצר עבורם סיכום שנתי בצורת תוכניית פסטיבל, הפסטיבל השווה בעולם. הפיצ'ר יש לציין לא שייך לספוטיפיי ורק לוקח ממנה את המידע ונותן קרדיט.

בין האפשרויות שמציעה החברה ניתן לבחור תקופות זמן אותם תציג התוכניה וגם לבחור את הרקע האהוב עליכם, ככה תוכלו לבחור אם אתם בפסטיבל עירוני בשעת לילה או בפסטיבל אינדי במדבר. בכל מקרה מדובר בפיצ'ר מגניב שכיף לשתף עם חברים ומשפחה.

שילובים משעשעים במיוחד

אחד הדברים המשעשעים שיוצר הפיצ'ר הוא חיבור האמנים שיכול במקרים מסויימים להיות מצחיק במיוחד, כך למשל ייתכן כי היום הראשון לפסטיבל שלכם יכיל את האמנים שולה חן יחד עם הראפר רביד פלוטניק או חנה לסלאו תמצא את עצמה על במה אחת עם סיימון וגרפונקל.