אודיה במגרש של הגדולים: הזמרת הדתיה בהופעה נדירה בנוף

בין מופע סליחות להופעה איכותית: הזמרת הצעירה אודיה כבשה את קיסריה בפעם השנייה ועשתה את זה מושלם, הברנז'ה הגיע להרים והקהל יצא מחוזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/22 11:18 ה בתשרי התשפג

אודיה במגרש של הגדולים: הזמרת הדתיה בהופעה נדירה בנוף
אודיה, צילום: עומרי סילבר ורונן אטדגי

אחרי שהלהיטים שלה התפוצצו באפליקציות המוזיקה, הזמת הדתיה אודיה כבר כובשת את הבמות הגדולות בישראל ומאשרת סופית שהיא כאן כדי להישאר. אתמול היא נתנה הופעה מרשימה בקיסריה ועוד במות גדולות בדרך. הקהל המגוון התרגש מהשירים המיוחדים ואודיה נתנה נופך דתי לאירוע שהתקיים בעשרת ימי תשובה. 

אודיה מארחת את נרקיס בהופעה בקיסריה


 

היא לא מתנצלת, היא מופיעה בצורה מרשימה, בטוחה בעצמה ומציגה להיטים מרגשים. היא לא מתנצלת על הדתיות שלה, להפך, היא פותחת את ההופעה בהודיה לבורא עולם, מבקשת מהציבור לשמור את השבת הקרובה ומעלה ילד פלא לתקיעה בשופר באמצע המופע, וכן גם ניצלה את הבמה לכמה דקות של סליחות. הקהל התרגש ושיתף פעולה, ככה זה כשאוהבים. 

עם האורחים הערב ביצעה מאש אפים מפתיעים ל ׳אינטלקטוערס+זוט עני׳ (עם אלה לי), ׳אור+הולכת איתך׳ (עם נרקיס), ועם אדיר גץ את הלהיט הענק שלו ״אני אוהב אני מכור אני שרוף״. בין להיטיה הרבים ששברו שיאים בשנה החולפת וביצעה במופע הערב: ׳אם הייתי צריכה׳, ׳שיאהבו אותי ככה׳, ׳בימים ההם׳, ׳אוהבת אותך בטעות׳, ׳מה איתך אבא׳, ׳תשבור לי ת׳לב׳ שירים שהניבו עשרות מיליוני צפיות ביו טיוב ומאות אלפי שימושים בניו מדיה.

בכך משלימה אודיה את אחת מההצלחות הגדולות לזמרת נשית בישראל אי פעם, עם 2 מופעי סולד אאוט בקיסריה בקיץ אחד, והצלחה חסרת תקדים בשטח עם נתונים בניו מדיה שזמרות שיש להן קריירה של עשורים עדיין לא השיגו.