לאחר השוד האלים: זהבי מברך הגומל | צפו

בעקבות השוד האלים שעברה משפחתו של הכדורגלן הישראלי בביתה שהולנד הגיע זהבי לברך הגומל בבית כנסת. זהבי: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 10/05/21 17:33 כח באייר התשפא

לאחר השוד האלים: זהבי מברך הגומל | צפו
ערן זהבי, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

משפחתו של הכדורגלן הישראלי ערן זהבי, שמשחק בקבוצה  פ.ס.וו, עברה שוד אלים בביתה שהולנד. זהבי עזב את סגל קבוצתו וחזר למשפחתו הנמצאת באמסטרדם ומרוחקת שעה נסיעה מהעיר שבה היה.

היום (שני) זהבי עלה לתורה יחד עם בנו בבית הכנסת של 'חב"ד' באמסטרדם בראשות הרב עקיבא קמיסר, ובירך ברכת 'הגומל' על הנס הגדול שאירע לבני משפחתו.

בעקבות השוד והתעניינות הגיבה המשפחה בעמוד האינסטגרם שלהם. "אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו. עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור. פיזית. נפשית אנחנו כולנו נצטרך לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור. זה מחמם את הלב", כך כתבה אשתו של ערן, שי זהבי.

לאחר מכן ערן זהבי עצמו הגיב בסטורי שלו וכתב: "תודה לכולם על הדאגה והאהבה. מבקש מכולם להבין את המצב ולכבד את הפרטיות שלנו כרגע לעכל את הדברים. מקרה לא נעים, הרבה מעבר לפריצה רגילה לבית וגניבת רכוש. שוב תודה לכולכם על הדאגה מעריכים את זה מאוד. אישתי את מלכה".

זהבי בעמוד האינסטגרם

זהבי בעמוד האינסטגרם צילום: צילום מסך

לפי הדיווחים בהולנד, אל הדירה של משפחת זהבי פרצו שני שודדים, אחד מהם על פי החשד התחזה לשליח שהגיעו למסור חבילות. אשתו של זהבי נקשרה והותקפה לעיני ילדיה הקטנים, והשודדים איימו על המשפחה בנשק חם. עם זאת, המשטרה ההולנדית טרם אישרה זאת.

זהבי חתם בחודש ספטמבר 2020 לשנתיים במועדון ההולנדי הנחשב פ.ס.וו איינדהובן. בארבעת השנים קודם לכן שיחק השחקן הישראלי בסין, בהן הבקיע 91 שערים ב-106 הופעות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן