שחקני כדורגל ואמנים במחוות הזדהות מרגשות עם הרוגי האסון במירון

פוליקר הקדיש את השיר "פרח" לזכרם של הנספים באסון מירון, בתיאטרון הבימה עמדו דקת דומייה ואומנים רבים ביטלו את ההופעות שלהם בעקבות יום האבל הלאומי: "לא רואה את עצמי מסוגל לעמוד על הבמה ולהצחיק בימים כאלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/21 16:57 כ באייר התשפא

שחקני כדורגל ואמנים במחוות הזדהות מרגשות עם הרוגי האסון במירון
צילום: Yossi Zeliger/Flash90

יום אבל לאומי מתקיים היום (א') במדינת ישראל בעקבות האסון האזרחי החמור ביותר בתולדות המדינה בהר מירון. עולם התרבות מתייחד עם הנופלים ומבטל את ההופעות שלהם שהיו אמורים להתקיים במוצאי שבת וביום ראשון. 

אמש בזאפה פארק הירקון, יהודה פוליקר חזר להופיע לראשונה אחרי שנה וחצי ופתח את ההופעה עם השיר "פרח", אותו הקדיש לזכרם של הנספים באסון מירון

גם בעולם התיאטרון עמדו דקת דומייה בתיאטרון הבימה לזכר הרוגי האסון במירון:

העיתונאי עמית סגל דחה את ההרצאה שלו בגריי ביהוד למועד חדש עקב יום האבל הלאומי. 

צילום: ללא

 

הזמרת זהבה בן, שהייתה אמורה להופיע בהיכל התרבות במעלה אדומים, הודיעה כי תדחה את הופעתה לשבוע הבא. גם הזמרת שירי מימון דחתה את ההופעה בהיכל באיירפורט סיטי למועד חדש. בעז שרעבי, שאמור היה להופיע בזאפה ירושלים, הודיע אף הוא על ביטול ההופעה.

שלום אסייג וישראל קטורזה גם ביטלו את הופעות הסטנד-אפ שלהם. חן מזרחי ביטל את ההופעה שאמורה הייתה להיערך בנס ציונה: "לא רואה את עצמי מסוגל לעמוד על הבמה ולהצחיק בימים כאלה", כתב מזרחי באינסטגרם.

גם השחקן הישראלי שון ויסמן העניק מחווה משלו לאסון במירון, במהלך משחק בין ויאדוליד (בה משחק ויסמן) מול בטיס עלה השחקן למגרש עם סרט שחור. אך המחווה לא תמה שם, ובעת שהבקיע שער כבר בדקה ה-11 למשחק. ויסמן בחר שבמקום לחגוג מול האוהדים, השחקן הניף ידיו כשהוא מסמל את המספר 45 לזכרם של כמות ההרוגים באסון.