טקס המשואות ה-73 יוצא לדרך: אירוע "קולולם" בהשתתפות צוותים רפואיים

הטקס בסימן "האחווה הישראלית" יצדיע לאזרחים ואזרחיות הפועלים לטיפוח החוסן החברתי בישראל ולהעמקת המשותף והמאחד. חברי צוותים רפואיים יבצעו בטקס את שירו של הזמר שלמה ארצי - "תתארו לכם", במתכונת שירת המונים

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 04/03/21 11:19 כ באדר התשפא

טקס המשואות ה-73 יוצא לדרך: אירוע "קולולם" בהשתתפות צוותים רפואיים
משיאי המשואות מהטקס שהתקיים אשתקד, צילום: אלירן אביטל

טקס המשואות ה-73 יוצא לדרך: לראשונה, יתקיים אירוע "קולולם" בהשתתפות צוותים רפואיים בטקס המשואות של מדינת ישראל. במסגרת המיזם, יבצעו חברי צוותים רפואיים מרחבי הארץ את שירו של הזמר שלמה ארצי- "תתארו לכם" במתכונת שירת המונים.

בישיבה משותפת שנערכה היום (ה') החליטו השרים הממונים: שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר לקיים מחוות הצדעה מרגשת לצוותים הרפואיים של בתי החולים, קופות החולים, מד״א, הצוותים הרפואיים במחוזות ברחבי הארץ ובתי החולים הגריאטריים שהקדישו את חייהם, לילות כימים למען הצלתם של נפגעי נגיף קורונה.

בהמשך להחלטת השרים הממונים הוחלט כי ביום העצמאות ה-73 תעלה מדינת ישראל על נס את "האחווה הישראלית" ותצדיע לאזרחים ואזרחיות הפועלים לטיפוח החוסן החברתי בישראל ולהעמקת המשותף והמאחד.

הטקס, שיתקיים בערב יום העצמאות, אור ל-ג' באייר התשפ"א, 14 באפריל 2021, ישודר במתכונת דיגיטלית בטלוויזיה וברשת האינטרנט, ויעשה בו שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה (Augmented Reality).

ה"קולולם", מיזם שירת המונים מוסיקלי וחברתי שנוצר על מנת להפגיש אנשים מכל קצוות הקשת החברתית הישראלית על שלל גווניה, יבוא לידי ביטוי בגיוון החברתי שקיים בקרב חברי הצוותים הרפואיים. במסגרת המיזם יבצעו חברי הצוותים הרפואיים את השיר "תתארו לכם", שירו של הזמר שלמה ארצי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן