הסגר שוב התארך: 5 דברים שיעזרו לכם להתפנק

הסגר ממשיך והחזרה לשגרה מתרחקת, אז כדאי לעבור את הזמן שעוד נשאר לנו, ולשמור על שפיות כלשהי, ריכזנו עבורכם את רשימת הגילטי פלז'ר שתעזור לנו לשמור את הראש מעל המים. ברשימה: מתוק, נוסטלגיה והפעלת מינמלית של התאים האפורים במוח

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/01/21 14:53 טו בשבט התשפא

הסגר שוב התארך: 5 דברים שיעזרו לכם להתפנק
הסגר שוב מתארך - מה עושים? , צילום: shutterstock

בפעם המי יודע כמה, הכנסת אישרה את הארכת הסגר השלישי, ככה שגם אם חשבתם שיש אור בקצה המנהרה - הנה הוא מתרחק. אז כדי שלא תוותרו רגע לפני הסוף, הכנו לכם רשימה מפנקת ומושחתת במיוחד, של גילטי פלז'ר הכי טובים שיכולים להיות בתקופה הזאת. 

1. שוקולד בטעמים

אחד הדברים שהכי עוזרים ברגעים כאלה הוא השוקולד (הארי פוטר יכול להעיד על כך). אבל קצת נמאס מאותו שוקולד משעמם ויבשושי שנשאר בארון מהמשלוח מנות של השנה שעברה, הגיע הזמן לגוון. בתקופה האחרונה צצו חנויות שוקולד רבות שיכולות להעיף לכם את בלוטות הטעם, אבל גם את העיניים, עם פרלינים מסוגים שונים ובטעמים שלא חשבתם שיכולים להיות לשוקולד - החל מצ'ילי ועד קומבינציות עם שמן זית וג'ינגר. שווה לנסות!

צילום: shutterstock

2. סדרות ריאליטי

טוב, אחרי שמיציתם בסגרים הקודמים את כל סדרות הדוקו, תכניות המקור והתחקירים המיוחדים, הגיע הזמן לתת למוח לנוח קצת, ולקבל קצת אסקפיזם עם תוכניות הריאליטי שיש לעולם להציע, וברוך ה', יש הרבה. המירוץ למיליון, הישרדות וכל תחרויות השירה והבישול המוכרות בישראל, כוללות גם גרסאות אמריקאיות (ויש עוד מדינות אבל בואו נקווה שלא תצטרכו גם אותן). מוזמנים להתמכר לעשרות עונות של תכניות ריאליטי, בהן אנשים יעשו הכל כדי לזכות בעוד כמה דקות לפני הדחה וחזרה הביתה. בתכל'ס, זה נשמע קצת כמו חוויותינו בקורונה, לא? 

המירוץ למיליון בכנסת

המירוץ למיליוןצילום: פלאש 90

3. סרטי ילדים

אם אתם כבר מול הטלוויזיה אז קדימה, קחו כרבולית מפנקת, תחממו פופקורן במיקרוגל, ותחזרו אל סרטי הילדות שגדלתם עליהם. בין אם אתם מתקופת "שכחו אותי בבית" עם הילד מקולי קאלקין (שחגג 40 לא מזמן), חובבי הארי פוטר, או שאתם בכלל שומרים חסד נעורים לעזית הכלבה הצנחנית וחבורת חסמב"ה עם שלמה ארצי - הכל תופס. זה באמת גילטי פלז'ר, כי יש סיכוי שהוא יעורר בכם רגשות אשמה על כך שלמרות שעברו שנים רבות כל כך, אתם עדיין זוכרים את כל המילים בעל פה.

צילום: shutterstock

4. משחקי מחשב ישנים

גשם בחוץ, אתם בבית, מול מחשב פנטיום 2 עם ווינדוס 98, המילה האחרונה בשוק. אחרי שעתיים שאחיכם הגדול משחק במחשב, הגיע שעתכם הגדולה להכניס את הדיסק שחבר מבית הספר צרב לכם, ולהתחיל לשחק בסופר מריו, ריימן וסוניק. ואם התמזל מזלכם אז הדיסק הזה באמת יעבוד, ואתם תדעו באיזה תיקייה נמצאים המשחקים הרלוונטים. קחו פאסט פורוורד לימינו. לא צריך לצרוב שום דבר, וברוך ה', כבר לא צריך לשים כיסוי ניילון על המחשב הנייח כדי לשמור עליו בלילה. יש היום אינספור אתרים שאפשר לשחק בהם במשחקי המחשב הישנים, שמעוררים נוסטלגיה עמוקה בכל לחיצה על מקש הרווח, החיצים או במקשי A,S,D,W. תלוי איזה טיפוסים אתם.

גיימר?

לא חייב להיות גיימר כדי לשחק בזה.צילום: shutterstock

5. גלידה, גלידה ושוב גלידה

הדבר הכי מזוהה עם גילטי פלז'ר, ולכן נתפס גם כהכי משעמם ובנאלי הוא הגלידה. אך אל דאגה, חברות הגלידה דואגות להפתיע כל פעם מחדש, כאשר רבות מהן שידרגו בצורה משמעותית את שירותי המשלוחים שלהן במהלך הקורונה. בין אם אתם מעדיפים את הגלידות התעשייתיות שמתחדשות כל הזמן בטעמים מיוחדים, או את הגלידריות השכונתיות שיודעות לפנק עם שלל תוספות מפנקות שנוזלות מלמעלה, זה עדיין אחד הפתרונות הכי טובים. לשעת לילה מאוחרת, אחרי שהילדים הלכו לישון ונשארתם רק אתם, תכנית הריאליטי האהובה וקופסת גלידה ביד. 

גלידה

גלידהצילום: shutterstock