גאווה ישראלית: גל גדות זכתה בפרס יוקרתי

הכוכבת הישראלית זכתה בפרס shero ("גיבורה") על הופעתה בסרט 'וונדר-וומן', בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה הגדולים בכל הזמנים של רשת MTV: "אחד מרגעי השיא השמחים ביותר בחיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/20 12:06 כא בכסלו התשפא

גאווה ישראלית: גל גדות זכתה בפרס יוקרתי
גל גדות, צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

כבוד ישראלי. השחקנית והכוכבת הישראלית גל גדות זכתה לפנות בוקר (ב') בפרס יוקרתי מטעם רשת MTV האמריקאית. הפרס, המכונה Shero ("הגיבורה"), הוענק לגדות בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה הגדולים בכל הזמנים שערכה הרשת, ומהווה מחווה לרגעים הגדולים של הקולנוע מאז שנות השמונים ועד ימינו. 

הטקס התקיים כמובן במתכונת וירטואלית בשל מגפת הקורונה, וגדות הודתה לרשת MTV ואמרה לאחר קבלת הפרס: "תודה רבה על הכבוד לקבל את פרס הזהב הראשון שלי. מדובר באחד מרגעי השיא השמחים ביותר בחיי - לגלם את הדמות הזו של וונדר וומן, שהיא כל כך משמעותית בשבילי ואני יודעת כמה היא אוהבת את כל מעריציה. להיות חלק מהמורשת שלה זה באמת, באמת, באמת מיוחד". 

https://youtu.be/4OCCUjV0hgI

גדות הוסיפה כי "אני כל כך מתרגשת, יחד עם אוהדי וונדר וומן, לצאת למסע הזה איתם ב- Wonder Woman 1984, ואני בקושי מאמינה שנוכל סוף סוף לחוות את זה".

בטקס הוקרן טריילר חדש לסרט ההמשך ל'וונדר וומן', שייקרא 'וונדר וומן 1984', וצפוי לצאת לאקרנים בחג המולד, בעוד כשבועיים. 'וונדר וומן 1984' כבר הוקרן בהקרנות בכורה לעיתונאים ואנשי טלוויזיה, וזכה לביקורות נלהבות עד היסטריות. ההערכות הן כי הוא צפוי להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של השנה, אם לא הגדול שבהם.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן