מורן אייזנשטיין: "יש לי שורשים לבעל שם טוב - זה בדוק"

השחקנית הישראלית ביקרה לאחרונה בציונו של רבי נחמן מברסלב וגילתה כי היא צאצאית של הבעל שם טוב: "זכיתי ,מורן הקטנה ,להיות שורש, ולו קטן מאורך העצום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/20 13:32 כט בחשון התשפא

מורן אייזנשטיין: "יש לי שורשים לבעל שם טוב - זה בדוק"
יש ייחוס. מורן אייזנשטיין מחוץ לציון רבי נחמן מברסלב, צילום: צילום מסך

השחקנית הישראלית מורן אייזנשטיין נמצאת בתקופה האחרונה בתהליך התחזקות והתקרבות לדת, כאשר העובדה כי היא ביקרה בציונו של רבי נחמן מברסלב לא הייתה חריגה במיוחד, אך הסיבה שגרמה לאייזנשטיין לטוס לאומן, צפויה להפתיע רבים. 

השחקנית הישראלית שאלה בחשבון האינסטגרם שלה: "אם היו אומרים לכם , שיש לכם קשר לבעל שם טוב ,הייתם מאמינים", וענתה כי "גם לי היה קשה להאמין". אייזנשטיין מספרת כי "יש ימים שהייתי קמה בבוקר ושואלת את עצמי מאיפה הגיע החיבור העמוק הזה לבורא, לרוחניות, לרבי נחמן? הרי אני רחוקה שנות אור מבית דתי, אז מאיפה?".

אייזנשטיין אומרת כי המחשבות האלה גרמו לה לשאול את אימה "על ההיסטוריה שלנו. היא הלכה ובדקה את השורשים שלה, גם בארץ וגם בחו"ל, בדיקה פולנית קפדנית", והיא חזרה אליה עם התשובה המפתיעה: "יש לנו שורשים עד הבעל שם טוב, בדקתי בכמה מקומות וכולם אמרו אותו דבר".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by Moran Eizenstien (@moraneizenstien)

הגילוי הזה גרם לה לנסוע לפני שבועיים לציון רבי נחמן באומן. "לא ויתרתי ואמרתי אני הולכת לבקר את את הסבא הרחוק שלי. נסעתי עוד 3 שעות, לבקר את סבא רבא רבא, אין לי מושג כמה רבא שלי, הבעל שם טוב. אפילו זכיתי לטבול במקווה אצל הצדיק. מקווה ישן ,אבל מרגישים שם אור עצום. בכיתי מהתרגשות", אמרה אייזנשטיין, וחתמה, "זכיתי ,מורן הקטנה ,להיות שורש, ולו קטן מאורך העצום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן