השחקן ליאור כלפון: "קיבלתי את הקורונה באופן קשה יותר"

לאחר ארבעים יום בבידוד והרחק ממשפחתו, מדבר השחקן ליאור כלפון מ"מלון הקורונה", ומספר על הקושי בהתמודדות עם הנגיף, ועל הרגע בבית החולים, בו חשב שהוא מסיים את חייו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/20 11:11 יט באב התשפ

השחקן ליאור כלפון: "קיבלתי את הקורונה באופן קשה יותר"
ליאור כלפון, צילום: צילום מסך

השחקן ליאור כלפון הוא איש עסוק מאוד. ובניגוד להרבה אנשים מתעשיית הבידור שנאלצו לקטוע את מהלך החיים בשל תקנות זהירות מחמירות, כלפון נאלץ לשבות לאחר שנמנה על אחוז האוכלוסיה שקיבלו את נגיף הקורונה באופן קשה יותר. לאחר ימים מתוחים בהם אושפז במצב קשה במחלקת קורונה בבית החולים, התאזן מצבו, והוא שוחרר לשהות במלון ייעודי לחולים. בראיון אישי הוא מספר על הקושי בריחוק מילדיו ובני משפחתו, ועל הדרכים בהן למד להעסיק את עצמו, על מנת שלא לשקוע בדיכאון.

על הדרך בה הבין כי הוא חולה בנגיף, הוא מספר: "קמתי בבוקר, והרגשתי שמשהו לא בסדר עם הגוף שלי. לקחתי את הכלב לטיול בשכונה, והרגשתי שלאט לאט, אני נחלש מאוד. חזרתי הביתה, נשכבתי מיטה, וקיוויתי שזו סתם שפעת ולא קורונה. והמצב הלך החמיר מאוד מהר. תוך שעתיים, שוש, החום שלי עלה ל-39, אמרתי לאשתי שמשהו לא בסדר. התקשרנו לרופא משפחה, והוא הפנה אותנו לבדיקה, שהתבררה כחיובית לנגיף. 

"בבית החולים תקף אותי שיעול שוב ושוב, והגעתי למצב של קוצר נשימה, בתחושה שאני שותה את האוויר בכפית", הוא מתאר את הרגע בו חש כי תמו חייו, "ניסיתי להגיד לרופאים שאני לא מצליח לנשום, ובסוף הביאו לי חמצן ואיזנו אותי". לטוענים כי הקורונה אינה מסכנת הוא משיב, "קורונה זו ממש לא שפעת. וכל הדעות של הקונספירציה הן מופרכות".