תנו לה לשחק

נעמה שפיר, שחקנית הכדורסל הדתייה, מתעקשת להשתתף באליפות אירופה הצפויה בעוד כחודש, רק אם יתירו לה ללבוש חולצה מתחת לגופיית המשחק – בניגוד לכללי פיב"א

חדשות כיפה אורי פולק 25/05/11 00:00 כא באייר התשעא

תנו לה לשחק
איגוד הכדורסל הישראלי, צילום: איגוד הכדורסל הישראלי

נעמה שפיר, שחקנית הכדורסל הדתייה המשחקת בשורות נבחרת ישראל ואמורה להתמודד באליפות אירופה הנפתחת בעוד כחודש, מתעקשת שלא לעלות על הפרקט אם לא ירשו לה ללבוש חולצה מתחת לגופיית המשחק - זאת מטעמי צניעות.

בפיב"א, נכון לעכשיו, עדיין מתנגדים לכך - וקובעים כי לבוש זה אסור על פי התקנות. שפיר והיועץ המשפטי של איגוד הכדורסל הישראלי יצאו היום למינכן כדי לשנות את ההחלטה, כדי שהרכזת המוצלחת תוכל לייצג בכבוד את המדינה. האיגוד הגיש ערעור רשמי לפיב"א, בדרישה כי יתיר לשפיר ללבוש חולצה בהתאם לרצונה. מאמן הנבחרת, אלי רבי, אמר היום במסיבת עיתונאים כי "השקענו כספים בנושא, מעל 10,000 אירו. נילחם בהחלטה בכל הכוח".

בפיב"א מציינים כי הדרישה למשחק ללא חולצה מתחת למדים, נובעת מטעמים של אחידות המשחק בין כל השחקנים. ועל כן, ייתכן והפתרון עבור הנבחרת הישראלית תהיה האפשרות כי הנבחרת כולה תשחק עם חולצות מתחת למדים. בנבחרת הישראלית עשו ניסיון לכך והחליטו כי ינסו לנקוט את כל האמצעים על מנת לאשר לנעמה בלבד לשחק עם חולצה מתחת למדים.

יצוין כי לפני כשנתיים שיחקה שפיר בנבחרת העתודה ואחד מהמשקיפים באליפות מנע את ההשתתפותה באחד המשחקים, בעקבות העובדה ששיחקה עם חולצה מתחת למדים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן