תופעה: "תפילת ערבית תתקיים ליד דוכן המלפפונים"

יותר ויותר רשתות מזון וקניונים מקימים במתחמיהם בתי כנסת לרווחת העובדים והלקוחות. לאחרונה הוקמו 20 מתחמי תפילה רק בסניפי רמי לוי. ההערכות מדברות על עשרות נוספים בשנתיים הקרובות

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/03/17 07:37 י באדר התשעז

תופעה: "תפילת ערבית תתקיים ליד דוכן המלפפונים"
06photo / Shutterstock.com, צילום: 06photo / Shutterstock.com

עשית רשימת קניות? בדקת טוב טוב את המלפפונים והעגבניות? הגיע זמן ערבית. רבים מלקוחות שומרי המסורת עושים שימוש ברשתות המזון והקניונים לא רק לקניות, אלא גם להשלמות מניין בתפילות השונות. ככה זה כשבלא מעט מתחמי מזון ובילוי מוקמים בתי כנסת.

מי שאחראי על הקמתם של רבים מהם, הוא קיבוץ לביא, בבעלותו חברת ''לביא תעשיות'' העוסקת בתכנון, עיצוב, ייצור והקמת בתי כנסת. מנכ"ל החברה מיכה אוברמן, סיפר לידיעות אחרונות שבשנה האחרונה הם סיפקו ריהוט לסניפי רשתות רבים כמו רמי לוי, יוחננוף ויינות ביתן, וכן למספר קניונים, בהם קניון מלחה בירושלים וקניון עזריאלי בת''א. ההשקעה הממוצעת בהקמת בית כנסת שכזה היא בין מאה למאתיים אלף שקל.

רמי לוי עצמו אמר לידיעות אחרונות כי "בשנתיים האחרונות נפתחו למעלה מ־20 סניפים חדשים, ובכולם הוקם גם בית כנסת", אמר לנו רמי לוי. להערכת אוברמן, ייפתחו בשנתיים הקרובות 40־30 בתי כנסת נוספים ברשתות שיווק, בקניונים ובמרכזי מכירות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן