שיק ושוק- איילת שקד

סערות, מריבות, התבטאויות ועקיצות מלוות את מערכת הבחירות מתחילתה ועד סופה, אבל אף אחד לא בודק את הדבר החשוב ביותר – מה הפוליטיקאים לובשים. הפעם במדור חברת הכנסת איילת שקד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/15 13:17 ז באדר התשעה

אפשר לומר הרבה דברים על חברת הכנסת איילת שקד. היא חריפה, היא קשוחה, היא דעתנית ויותר מהכול היא ללא ספק אחת מהנשים הכי יפות בכנסת. אז מה לובשת מי שיכולה ללבוש כמעט הכול? יצאנו לבדוק.

(צילום: פלאש 90)

כאן אנחנו רואים את איילת בת ה-38 (שבימים טובים נראית בשנות ה-20 לחייה) בג'קט מבגר למראה שהיה עובד יותר טוב על אישה בגיל העמידה. חולצת השיפון כמעט מצילה את המצב עם הצבע האדום והחי הזה, אבל הבד לא הכי מוצלח ויוצר מראה מקומט ועייף. עם מכנסיים שחורות אי אפשר לטעות אבל עם חגורת שרשרת כסופה- כן. היה אפשר לוותר. גם על התאמת צבע הליפסטיק לצבע החולצה אנחנו לא משתגעים, אבל מילא. ** שתי כיפות על ה'כמעט'.

(צילום: פלאש 90)

פה אנחנו רואים את איילת עם אותה נטייה ללכת על צבע חי וצעיר - עם השילובים המבגרים. מה זה הצעיף המדכא הזה? ומכל הקשירות האפשריות, למה הוא קשור בצורה כל כך משעממת? איילת, רוצי ליוטיוב, כל כך הרבה אפשרויות שמחות וצעירות מראים לנו שם בסרטונים. לא צריך לסיים כמו בּולי איש השלג. ואמנם הבגד מוסתר על ידי צעיף הבּולי, אבל ניכר שהוא או גדול או רפוי ובכלמקרה ממש לא מחמיא למידותיך המחמיאות. ומילה אחת על שיער, אם יורשה: יש כל כך הרבה אפשרויות שקשורות לשיער. אנחנו באמת חיים בעידן נפלא של תמונות והסברים שמסתובבים ברשתות חברתיות. האינסטגרם למשל רווי בקבוצות מדליקות שמדגימות תסרוקות מהירות לבעלות שיער חלק (בעיקר). רק על מגוון הצמות שם אפשר להתעלף. אז למה? למה להסתפק בסירוק בלבד? דין הדלקת נרות חנוכה בטקס ממלכתי כדין יציאה למכולת? * כיפה אחת בסולם.

(צילום: פלאש 90)

התמונה האחרונה שנסקור דווקא משמחת אותנו: זריקת הצבע הצעירה והשמחה שאנחנו רגילים אליה, רק בלי האלמנט המדכא והמבגר. ככה זה צריך להיראות, איילת! החולצה הזו, עם שיער אסוף ועגילים שחורים או זהובים - ויש לך מראה מנצח. ואם ביום קר עסקינן לא חסרות עליוניות שמתכתבות עם עולם הצעירים. זו הרוח! *** שלוש כיפות.

לסיכום: המשיכי עם הנטייה שלך לצבעים שמחים וצעירים, היזהרי מאביזרים כבדים ומבגרים, דאגי ללבוש בגדים פחות רפויים ואיספי את השיער מדי פעם עם אלמנט נשי כמו סיכה. לטבעת ולשעון הוסיפי עגילים עם נוכחות מדי פעם.