"שיאני הקריאה" קיבלו תעודות הוקרה מראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו ושרת התרבות לבנת העניקו תעודות הוקרה ל-30 ילדים שהישגי קריאת הספרים שלהם בלטו במיוחד. נתניהו קרא לילדים "להמשיך לקרוא, להרחיב דעת ולהחכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/13 16:41 כה בסיון התשעג

"שיאני הקריאה" קיבלו תעודות הוקרה מראש הממשלה
לעמ, צילום: לעמ

לרגל שבוע הספר העברי העניקו היום ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות לימור לבנת תעודות הוקרה ל-30 ילדים שהישגי קריאת הספרים שלהם בשנה החולפת בלטו באופן משמעותי מבין אלפי תלמידים.

התעודות הוענקו לתלמידי כיתות א'-ח' לאחר בחינת נתוני הקריאה והשאלת הספרים ב - 150 ספריות ציבוריות מכל רחבי הארץ, מכפר ראמה, יבנאל ובאקה אל-גרבייה בצפון, דרך רעננה, ראשל"צ וקרית ארבע, ועד מיתר, שדרות וירוחם. בכל שכבת גיל נבחרו 4 שיאני קריאה, ובראשם, רפאל חדד, תלמיד כיתה ז' מצפת שקרא כ-650 ספרים בשנה אחת. רפאל גם זכה לקבל במתנה מראש הממשלה את ספרו 'מקום תחת השמש' בהקדשה אישית: 'לרפאל חדד, אלוף הקריאה של ישראל לשנת 2013, המשך לקרוא ולהצליח'.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי הוא ”קורא הרבה מאד, אני קורא ספר ואני מרגיש שאני מצטער שאני מגיע לסוף. לפעמים אתה מגיע לסוף ואומר חבל שהספר הזה ייגמר. אלה ספרים טובים. ספר שאתה מרגיש שאתה מצטער שהוא הסתיים - זה ספר טוב. בדרך כלל אם יש לכם שעות פנאי, ספר שהוא מעניין ואתה נסחף פנימה ואתה קורא אותו - זה עולם ומלואו. אני מבקש מכם לעשות רק דבר אחד - את מה שאתם אוהבים לעשות. תמשיכו לקרוא, ולהרחיב דעת, ולהחכים. זה לא רק יעזור לכם בחיים, זה מאד יעשיר לכם את החיים".

שרת התרבות לימור לבנת אמרה לזוכים: "אתם האלופים שלנו ומהווים מודל לחיקוי עבור ילדים אחרים. אתם ההוכחה לכך שגם בעידן הפייסבוק והטאבלטים, חדוות הקריאה עדיין קיימת בקרב ילדים ובני נוער. אני מברכת אתכם שיאני הקריאה, על שחווית הקריאה והספר היא חלק בלתי נפרד משגרת יומכם ובאמצעותה אתם חווים עולמות חדשים ומרגשים".