שושי ושושה כבר פאסה: הנה הדוסיות החדשות של "המירוץ למיליון"

חירות וייסנשטרן ויעל (יופטוט) טייטלבאום, בנות 20 מפתח תקווה ובוגרות אולפנית "ישורון", ינסו לרשת את כתר ההצלחה של הזוג שמואלי בריאליטי שבקרוב יחזור למסכינו

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 08/04/13 20:24 כח בניסן התשעג

שושי ושושה כבר פאסה: הנה הדוסיות החדשות של "המירוץ למיליון"
יחצ, צילום: יחצ

תופעת הדתיים בריאליטי לא יודעת שובע: רק לאחרונה פרצה אופיר בן שטרית מ“דה ווייס“ לחיינו וכבר יש זוג דתיות שרוצות לרשת את נציגות המגזר בתוכנית הריאליטי הבאה. בשבועות הקרובים עתידה לעלות לאוויר עונה נוספת של ”המירוץ למיליון“ ולאחר ההצלחה של ”שושי“ ו“שושה“ - ענהאל ועקיבא שמואלי - מי שינסו לשחזר את ההצלחה יהיו נציגות המגזר בריאליטי. הכירו את חירות וייסנשטרן ויעל (ויופטוט) טייטלבאום (20) מפתח תקווה, בוגרות אולפנית ישורון.

הפקת התכנית לא הייתה יכולה לבקש דמות צבעונית, מעניינת ומשעשעת כמו יופטוט טייטלבאום. יופטוט?! כן, מה ששמעתם. אגב, בני משפחתה של יופטוט מתגאים בכינויים מוזרים לא פחות, כמו ”פוכוש“, ”זרובי“ או ”פרקי“. אחרי שלמדה ב“ישורון“ והשלימה שירות לאומי בבית הכרם בירושלים, כסייעת בבית ספר חרדי, עברה יופטוט ללמוד במדרשת ”ראשית“ לבנות בישוב מעון, מה שלא הפריע לה להוציא רישיון לאופנוע ואף לרכוש אחד. חברותיה מספרות על בחורה בלתי צפויה ומצחיקה במיוחד אך גם כזאת שאוהבת ללמוד תורה, בעיקר חסידות, ופרטנרית מומלצת לשיחות נפש.

חירות ויופטוט בגמר "דה וויס" (צילום: צילום מסך)

בת זוגתה של יופטוט בתוכנית היא חירות וייסנשטרן, בוגרת מגמת תיאטרון בעבר ובהווה סטודנטית למשחק בבית הספר ”ניסן נתיב“, שחולמת להיות הדתייה הראשונה של ”הקאמרי“. חירות חרשה את הארץ (ככה זה כשאבא מדריך טיולים), לא התקבלה להדרכה בתנועת ”עזרא“, אך כן הספיקה לשחק בסרט ”חציצה“. חברותיה תיארו לנו אותה כ“פייטרית וכפרטנרית הכי כיפית שאפשר לבקש, ולא רק בגלל שהיא יודעת ספרדית“.

חירות וייסנשטרן (צילום: מתוך הסרט "חציצה")

האם חירות ויופטוט עתידות לרשת את הזוג שמואלי? כנראה שלא. התוכנית כבר צולמה והשתיים סירבו לשתף פעולה עם כיפה, אך מקורות במערכת סיפרו כי השתיים אפילו לא יצאו מהארץ. כנראה שהפעם הנציגות הדתית-לאומית תככב לפרק זמן קצר בלבד.