רביטל ויטלזון יעקבס מציגה: הדור הבא בפייסבוק

היא מעצבת גרפית עם שאיפות להיכנס לעולם הכתיבה והסטנדאפ. כילדה, אהבה במיוחד את המומינים וכאדם בוגר, היא אוהבת בהשראתם להוציא ממים. אושיית הפייסבוק רביטל ויטלזון יעקבס רוצה להכיר לכם את- אלינור רחימי

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/10/16 16:35 יח בתשרי התשעז

רביטל ויטלזון יעקבס מציגה: הדור הבא בפייסבוק
tanuha2001 / Shutterstock.com, צילום: tanuha2001 / Shutterstock.com

נעים להכיר: "יש בחורה שקוראים לה אלינור רחימי", אומרת אושיית הפייסבוק והפובלציסטית, רביטל ויטלזון יעקבס. "יש לה סטייל, היא מקורית ומגניבה, יש לה איזה פטיש לא ברור למומינים והיא אשכרה יושבת וצופה ומעלה משם דברים שהופכים לממים בכל הרשת".

איפה היתה ומה עשתה: "אני בת 28 מכפר סבא ומעצבת גרפית במקצועי", אומרת אלינור ומספרת איך התגלגלה לעולם הרשתות החברתיות, "אני הרבה שנים בפייסבוק, נכנסתי כמו כולם ופתחתי חשבון". לדבריה, ההתחלה לא ניבאה את היותה אושיית פייסבוק בהתהוות, "בהתחלה הייתי מאוד קנאית לפרטיות שלי והפרופיל שלי היה פרטי. בהמשך נחשפתי לכל מיני אושיות פייסבוק גדולות, כך שלאט לאט התחלתי לבקש ולאשר חברויות גם מאנשים שאני לא מכירה". אלינור גם מספרת איך השתחלו המומינים לסטטוסים שלה, "זאת היתה הסדרה האהובה עליי בתור ילדה, ומכיוון שב"ה יש לי הרבה אחיינים אז שיחזרתי את הצפייה בסדרה, הפעם כמבוגר וזה נתפס לי בקונוטציות אחרות מאשר הכוונה המקורית של הסדרה. וזה פשוט התחיל לתפוס, לקחת חלקים מהסדרה, להוציא אותם מהקשרם ולקשר אותם לדברים שעוברים עלי במהלך היום".

(צילום: באדיבות המצולם)

לאן היא הולכת: "אני עצמאית בתור מעצבת, כך שההימצאות בפייסבוק יכולה לעזור", אומרת אלינור ומגלה שיש לה גם שאיפות נוספות, "אני מאוד רוצה להיכנס לתחום הכתיבה והקופירייטינג וגם לכל מה שקשור לעולם הסטנדאפ".

צידה לדרך: לרביטל יש עצה אחת וממוקדת עבור אלינור והיא: "לא לראות בעיניים".