"קיבלתי איומים עסקיים אבל האמת שלי מעל הכל"

הזמר מאור אדרי שיופיע בעצרת התמיכה בחייל היורה מחברון מספר ל'כיפה' על ההחלטה ועל הלחצים שהופעלו עליו מאז פרסם את החלטתו: "אם לא הייתי על הבמה הייתי בקהל"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/04/16 11:21 יא בניסן התשעו

"קיבלתי איומים עסקיים אבל האמת שלי מעל הכל"
יחצ, צילום: יחצ

"החלטתי להצטרף לעצרת כאשר הגיע אליי פניה רשמית מבלי להתייעץ או לערב גופי יח"צ ומבלי להפעיל שיקולים ניהוליים/עסקיים", אומר ל'כיפה' הזמר מאור אדרי שהודיע אתמול בדף הפייסבוק שלו, "אני גאה ונרגש להודיע כי אישרתי את השתתפותי בעצרת התמיכה בחייל היורה למרות לחצים כבירים שהופעלו עליי לא להשתתף ואני קורא לכם להגיע עם דגלי ישראל ולהביע תמיכה בצבא בכלל ובחייל בפרט".

הפוסט של אדרי שהגיע לאחר הודעות הביטול של דוד ד'אור ואייל גולן שהחליטו להימנע מלהופיע בעצרת למרות הודעתם המוקדמת בשל לחצים, זכה למעל 9000 לייקים ומאות תגובות ושיתופים שחיבקו את הזמר ושיבחו אותו על החלטתו שלא להיכנע ללחץ. "אלאור הוא בן עירי, ולמדתי עם בן משפחה שלו. זה בלתי נתפס מבחינתי שחייל מבצע את המוטל עליו ומנטרל מחבל שיצא מהבית במטרה להרוג ובסופו של דבר חייו נעצרים והוא הולך לכלא", הוא מסביר.

לשאלה האם צפה את התגובות והלחץ הציבורי סביב ההופעה בעצרת הוא משיב, "חונכתי על ערכים שבהם למדתי תמיד לעשות מה שהלב אומר, לא היה אכפת לי מה יהיו התגובות הציבוריות. מאד היה חשוב לי לקבל את התמיכה והגב גם מהקהל שלי שמציף אותי בעשרות אלפי טוקבקים חיוביים מהרגע שבו פרסמתי שאני מתכוון להשתתף".

אדרי מודה כי קיבל איומים עסקיים סביב ההחלטה והתמיכה בחייל, "חד משמעית קיבלתי איומים עסקיים, אבל האמת שלי מעל הכל. הילד הזה צריך להיות חופשי ואני מקווה שהערב יגיעו מכל קצוות הארץ עבור הביחד והאחדות הלאומית".

אדרי מסרב לתקוף את חבריו שביטלו את ההופעה שלהם בעצרת, "אני לא מתעסק במי לא יופיע, אני תמיד חיובי ומסתכל רק על מי כן ותמיד עם הפנים קדימה", הוא אומר ומוסיף, "זה לא חשוב מי נמצא על הבמה, מה שחשוב זה מי נמצא בקהל וכמה אנשים יצאו מהבית כדי להראות כמה שזה חשוב להם. אם לא הייתי על הבמה הייתי בקהל", הוא מצהיר נרגשות.

גם הזמר עמוס אלגלי שישיר בעצרת אמר ל'כיפה': "הערב אני לוקח חלק בעצרת תמיכה בחייל אלאור אזריה. זו עצרת תמיכה בחיילי צה״ל בכלל, ובאלאור אזריה בפרט. חשוב לי לחזק ולחבק את החייל ומשפחתו, להגיד לחיילי צה״ל שאנחנו אוהבים אותם והבמה הערב זו הזדמנות מרגשת לעשות את זה. בואו גם אתם".

כאמור, העצרת תתקיים הערב (ג') בכיכר רבין בתל אביב וצפויים להגיע אליה משתתפים מכל רחבי הארץ ומלבד מאור אדרי ועמוס אלגלי צפויים להופיע בם גם קובי שמעוני - סבלימינל ומושיק עפיה.