קדומים מחרימה את רמי ברוך: "אם לא יופיע בקריית ארבע, לא יופיע אצלנו"

המועצה המקומית קדומים סירבה לאפשר לשחקן רמי ברוך להופיע בשטחה, בשל סירובו להופיע בהיכל התרבות החדש בקריית ארבע. ראש המועצה: לא נהיה 'עלה התאנה' של "הקאמרי"

חדשות כיפה 26/09/11 15:27 כז באלול התשעא

קדומים מחרימה את רמי ברוך: "אם לא יופיע בקריית ארבע, לא יופיע אצלנו"
תיאטרונטו, צילום: תיאטרונטו

תושבי קדומים מחרימים את השחקן רמי ברוך בשל סירובו להופיע בהיכל התרבות החדש בקריית ארבע. לכיפה נודע כי המועצה האזורית קדומים פנתה לתיאטרון "הקאמרי", בו מופיע השחקן, וקבעה כי ההצגה "פולארד" לא תעלה בקדומים כל עוד יסרב ברוך להופיע בקריית ארבע.

חננאל דורני, ראש המועצה האזורית קדומים, אמר לכיפה כי "מראש נקבעה ההצעה בקדומים לראשון באוקטובר, אלא שאז החלו הדיווחים סביב סירובו של ברוך להופיע בקריית ארבע. הבנו שברוך אמר לתקשורת כי הוא לא מחרימים את ההתיישבות, אלא רק את קריית ארבע, והוא דווקא כן מתכנן להופיע בקדומים. ברגע שהבנתי שאנחנו 'עלה התאנה' שלו, החלטנו לבטל את ההצגה".

דורני הסביר כי המועצה האזורית פנתה באופן רשמי למנכ"ל תאטרון "הקאמרי", באזהרה כי אם ברוך יעמוד בסירובו להופיע בקריית ארבע, יבוטלו כל הופעותיו בקדומים. נכון לעכשיו בוטלה ההצגה המתוכננת בעוד כחודש, בעיקר בלחץ התושבים אשר מראש סירבו להגיע אל ההצגה. "אם ברוך יחליט לחזור בו ולהופיע בקריית ארבע, הוא יוזמן להופיע גם אצלנו. אין לנו נגדו משהו אישי, אך קדומים לא תהיה האלטרנטיבה לקריית ארבע", הוסיף דורני.

טרם התקבלה תגובה מהשחקן רמי ברוך.


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן