עשרת המקומות הכי שווים לראות בהם את גמר המונדיאל

בין אזעקה לאזעקה הערב יתקיים גמר המונדיאל, הזדמנות מצוינת לשכוח לרגע מהמתיחות הביטחונית. 'כיפה' מביא לכם את עשרת המקומות השווים ביותר לצפות בהם במונדיאל

חדשות כיפה דניאל בשך, כיפה 13/07/14 13:08 טו בתמוז התשעד

עשרת המקומות הכי שווים לראות בהם את גמר המונדיאל
Shutterstock, צילום: Shutterstock

עכשיו זה סופי. הגמר הגדול באליפות העולם בכדורגל יהיה בין ארגנטינה וגרמניה. שתי הקבוצות שהוכיחו את עצמם בטורניר הזה יעמדו אחת מול השנייה הערב (א') בשעה 22:00 שעון ישראל. זה לא רק משחק. זה ממש קרב דמים. הכוכב העולה, ליאונל מסי, שכבש בטורניר הזה כבר ארבעה גולים יוכיח את עצמו לראשונה בגמר המונדיאל מול מאות אלפי אוהדים בריו בברזיל, ומול מיליוני צופים ברחבי העולם. וגם כאן בישראל. לקראת הגמר הגדול 'כיפה' ממליצים לכם על עשרת המקומות המומלצים ביותר לצפות בביג פינאלה.

*האירועים יתקיימו בכפוף להוראות פיקוד העורף

(צילום: AGIF / Shutterstock.com)

לכל אלו שחפצים בג'אנק פוד מהיר וטוב, באווירה ישראלית קלאסית של מועדון אוהדים שמח, מאסטר בורגר במודיעין, הוא בהחלט המקום. על מסך גדול שמוקרן על הקיר, תוכלו לצפות במתח ולקוות שהכדור ייכנס לרשת. אומנם ייתכן שהמתח עשוי להפריע לכם לאכול, אך במחצית תוכלו להתפנק בבורגר ביתי ואיכותי לקול תשואות אוהדי ארגנטינה.

אומנם הפעם האחרונה שישראל השתתפה במונדיאל היה ב1970, אבל פאב תרל"ח בפתח תקווה, מחזיר אותנו אחורה באווירה ישראלית שמחה וחגיגית, ישר אל אל חגיגת הכדורגל בברזיל. תרל"ח מציע אווירה ישראלית, עם חבר'ה פתח תקוואים, סרוגים וחובבי הספורט. הקומבינציה המעניינת ושווה להגיע.

(צילום: יחצ)

לא ברזיל ולא ישראל. אדיסון ספוט הוא מקום שמח, עם אוכל טוב, מוזיקה טובה, אווירה חגיגית. ובקיצור - אמריקה. אומנם המונדיאל הוא לא הדבר הכי מרתק שם, אך לאלו שרוצים לאכול טוב, ומחפשים מקום נחמד לצפות במונדיאל. המסעדה בסגנון ביסטרו צרפתי עם נגיעות אמריקאיות, תאפשר לכם זאת בשמחה.

לכל הציונים שבנינו, שהגויים עם מדי הכדורגל רק במקרה מעניינים אותם. ארץעיר תפנק אתכם בקנאות במגוון של אוכל, שתייה, מוזיקה, ואווירה שכולה תוצרת הארץ. ארץעיר היא דרך מצוינת ליהנות מישראליות המתחדשת, עם מבחר עצום של בירות שכולן ישראליות.

(צילום: יחצ)

על מרכז 'גולה' בפתח תקווה, לא צריך לומר הרבה. כמעט כל סרוג ביקר במרכז תרבות בפתח תקווה, המקום שבו מופיעים אומנים חדשים וישנים כאחד, ושהפך עם השנים לנקודת מפגש כמעט מחייבת לציבור הדתי. הגולה פותח את שעריו גם עבור אלו מאיתנו שרוצים לצפות במונדיאל עם דומיהם, והמקום מבטיח גם תפריט בהתאם שיאפשר לכם לצפות עם החבר'ה שלהם בכייף, בנחת ובאוירה דתית.

הקסם של תחריר, שכבר הפך להיות מוקד עליה לרגל של מאות סטודנטים וסטודנטיות בירושלים, הפך לפאב הבוטיק המזרחי הטוב ביותר שתמצאו כנראה בארץ. עזבו בארץ, במזרח התיכון. תחריר, מציע תפריט משובח עם טעמי מדבר מלבנון, לוב, תוניס ועוד, לצד משקאות איכותיים, חומוס ביתי, נרגילה ומוזיקה ים תיכונית. ועם כל התפאורה הנהדרת הזו, תוכלו ליהנות מקול התשואות על כל גול שנכנס לשער.

(צילום: פייסבוק תחריר)

מי שחולם בענק, וכמו ישראלים רבים לא מצא את עצמו במגרשי הענק בריו, יכול לפחות לנסות להרגיש קרוב לזה. לראשונה בישראל פתח תקווה תקיים הקרנת ענק באצטדיון המושבה. לצד קרנבל והופעות של אומנים ישראלים. מי שרוצה את ברזיל בישראל, יוכל להגיע ביום ראשון ולצפות בגמר הגדול על מסך 280 מ"ר. הקץ' היחיד: הכניסה היא אך ורק לבעלי כרטיס Visa.

תאמינו או לא, אבל ספק אם מישהו האמין שהמצודה שהגנה במשך אלפי שנים על עיר הקודש, תהווה גם מקום להקרנת מונדיאל. היסטוריה או לא, מצודת דוד הפכה עם השנים למרכז תרבות עשיר של ירושלים העתיקה שאותו פוקדים מיליוני תיירים מהארץ ומהעולם. לקראת הקרנת הגמר הגדול, מגדל דוד מזמין את הציבור להקרנת חגיגית המשחק עם מוזיקה, משקאות ומאכלים ירושלמים. חובה.

(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

מי שעוד לא מכיר את סוראמלו, כנראה שעוד לא חי. ומי שעוד לא חי, כדאי שיתעורר. הפינה החמה של שוק מחנה יהודה, מציעה לכם ואפל ירושלמי איכותי עם שילוב טעמים מתוקים מיוחדים, וכמעט נדירים - מגבינות, וניל, שוקולד עד טחינה וסילאן. הבוטיק המיוחד של ירושלים מאפשר לכם לצפות בגמר הגדול לצד תיירים ותיירות, חרדים, דתיים וחילוניים כאחד סביב ואפלים איכותיים. מומלץ מומלץ ומומלץ.

עם מציאות ישראלית של מלחמה, ובלעדיה. המשחק החם בארבע השנים הקרובות והבאות מהווה בהחלט תירוץ איכותי להזמין חברים עם חטיפים, פיצוחים ובירות קרות. בקיצור: אין כמו בבית.

(צילום: Shutterstock)