עמיר בניון: "גלגלצ" מחרימה אותי

הזמר יוצא למתקפה חזיתית נגד תחנת הרדיו, בטענה כי היא מחרימה את שיריו לאחר שפרסם את הסינגל "אני אחיך", שביקר את השמאל הישראלי

חדשות כיפה אורי פולק 19/06/11 09:25 יז בסיון התשעא

עמיר בניון: "גלגלצ" מחרימה אותי
יחצ, צילום: יחצ

הזמר עמיר בניון תוקף את תחנת הרדיו "גלגלצ": בעמוד הפייסבוק שלו פרסם אמש (שבת) בניון כי לדעתו התחנה מחרימה אותו מסיבות פוליטיות, מאז שחרר את שירו "אני אחיך", שתקף את השמאל הישראלי והתנהלותו הציבורית.

"מאז השיר "אני אחיך" גלגלצ החליטו להחרים אותי, ככל הנראה משיקולים פוליטיים", הסביר בניון, "עד אז הפלייליסט של התחנה הצבאית התעדכן תדיר בשירים שהוצאתי מהאלבומים הקודמים, אך הסינגלים שיצאו לאחר 'אני אחיך', כולל מתוך האלבומים 'מחשבות' עם יהודה מסס ו'לדעת הכל', לא זכו ליחס. השוני ביחס ניכר בבירור".

בניון ציין כי הוא "לא מתכוון לשתוק, ולא אחשוש להילחם בתחנה". לדבריו, "כל תחנות הרדיו האחרות - כולל עמוד הפייסבוק הרשמי - הן התחנות שפועלות באופן ראוי. אך בגלגלצ לא תוכלו לשמוע חומרים חדשים, מכיוון שכך הם החליטו באופן שרירותי ותמוה. אני יודע שבימים אלה מתגבשת יוזמה של מספר חברי כנסת ושרים לסגירת התחנה או לשינוי מהותה, ואשמח לשתף פעולה עם כל גורם שיצטרך ממני עזרה בנושא. חבל שתחנה המיועדת לחיילים מחרימה אומנים בגלל שסיכנו את פרנסתם ואת הקריירה שלהם על מנת להגן ולתמוך בחיילי צה"ל".

ב"גלגלצ" סירבו להגיב לדברים.