סידור לילדים באפליקציה

אפליקציה חדשה משלבת תפילה באנימציה ומשחק, כדי ללמד את הילדים על שגרת היום וחווית התפילה, מהשכמת הבוקר וברכות הנהנין ועד לקריאת שמע שעל המיטה

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 02/05/13 14:01 כב באייר התשעג

סידור לילדים באפליקציה
יחצ, צילום: יחצ

אפליקציה חדשה - ”סידור לילדים“ - המשלבת תפילה באנימציה ומשחק פעיל, הושקה אתמול (ד‘) בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. האפליקציה מגישה את חווית התפילה כסרט מצוייר כאשר כוכב האפליקציה - דודי, מזמין את המשתמש הצעיר לחבור אליו לעולמו, לשגרת יומו ולחוויית התפילה שלו, החל מהשכמת הבוקר והארוחה המשפחתית ועד קריאת שמע על המיטה.

כאשר דודי שר 'מודה אני' או מזמין את אחותו שירה לשיר עמו 'אדון עולם', מתחיל קליפ מרהיב באנימציה, סידור וירטואלי עולה למסך, וטקסט התפילה מוצג עם מילים מודגשות בליווי מוזיקה מקורית בעיבודים חדשים לשירי התפילה המסורתיים. את השירה הקליט לא אחר מאשר כוכב הראליטי הטרי, שלמה זיכל, מתוכנית הריאליטי ”בית הספר למוזיקה“.

מפתח האפליקציה, נתנאל הרשטיק, אומר כי ”מדובר במוצר מהפכני הנותן מענה לצרכים החינוכיים והערכיים של ההורה והילד הדתי בפלטפורמת מסכי המגע של הסמארטפון והטאבלט. ומבדיקות שערכנו, ילדים נראו מרותקים לאפליקציה ותוך כדי שימוש, אף מתפללים ושרים את התפילה".