נתפס ברשת: ציפי חוטובלי

יש לה אלפי חברים בפייסבוק, ותמונה של משכן הכנסת על שולחן העבודה. חברת הכנסת ציפי חוטובלי משיבה לשאלון

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 15/06/11 14:08 יג בסיון התשעא

נתפס ברשת: ציפי חוטובלי
יחצ, צילום: יחצ

ציפי חוטובלי, ח"כ מטעם הליכוד ויו"ר הועדה לקידום מעמד האישה. נולדה ברחובות ולמדה באולפנית בתל אביב, ובעלת תואר ראשון ושני במשפטים. בהמשך דרכה הצטרפה לתוכנית "מועצת החכמים" וכתבה בעיתון "מעריב". בשנת 2008 הצטרפה לפוליטיקה ומוקמה במקום 18 במפלגת הליכוד. היום היא חברה בכנסת ה-18 ודוקטורנטית למשפטים באוניברסיטת תל אביב.



שולחן העבודה

על שולחן העבודה שלה מרוחה תמונת של משכן הכנסת. לא, זה לא אובר פטריוטיות זה פשוט מה שמחלקת המחשוב של הכנסת הגדירה לכל המחשבים. בנוסף מחזיקה חברת הכנסת במחשב נייד הנגרר איתה לכל מקום אליו היא הולכת, קשר עם הבוחר כבר אמרנו?


דף הבית

"גוגל כמובן, העוזר האישי שלי, מאפשר לי למצוא את כל מה שאני צריכה"


נייד

"מכשיר נוקיה דור 3 המשמש אותי בעיקר לשיחות והרבה סמסים".


יד על ההדק

חוטובלי מעידה על עצמה כי היא שולחת מידי יום למעלה מ-50 סמסים, רוצים תשובה זריזה? עדיף שתסמסו.


הפעם הראשונה

חוטובלי כנראה לא מהמכורים הכבדים, את הבוקר שלה היא מעדיפה לפתוח בנחת עם כוס קפה, הקשר הראשון עם העולם החיצון מתרחש רק בבוקר "כשאני מגיעה ללשכה שלי בכנסת".


אטרף המיילים

כחברת כנסת חוטובלי מקבלת הרים של דואר לתיבה שלה, אם חשבתם שבזה מתכלה זמנה בטח תשמחו לשמוע שמי שעוברת על המיילם היא מנהלת הלשכה שמקפידה לבדוק מספר פעמים ביום את תא הדואר האלקטרוני, ואחראית על מתן מענה לפניות הציבור.


מכורה?

"אני גולשת בערך שעה ביום, בדרך כלל לאתרי החדשות". ועל זה נאמר נו באמת...


חברים

"לאחר שמכסת 5000 החברים שפייסבוק מאפשרת התמלאה, פתחו העוזרים הפרלמנטריים שלי דף אוהדים אשר חברים בו כבר למעלה מ-8,800 גולשים שעשו לי "לייק", ומקבלים עדכונים קבועים על העשייה הפרלמנטרית שלי".


משחקי מחשב?

"מעולם לא מצאתי עניין בדבר הזה".