נתפס ברשת: יהודית שילת

היא מחזיקה שני טלפונים ניידים, אפס חשבונות בפייסבוק וארבעה מחשבים ניידים יהודית שילת משיבה לשאלון

חדשות כיפה אפרת רוט הלוי 20/07/11 16:23 יח בתמוז התשעא

נתפס ברשת: יהודית שילת
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

יהודית שילת למדה באולפנת כפר פינס, ולאחר מכן במכללת בית וגן במסגרת לימודי ייעוץ חינוכי ותושב"ע. בעברה שימשה כיועצת שר הדתות למעמד האישה, והייתה סגנית יו"ר תנועת הנשים "אמונה". כיום היא חברה בפורום תקנה- הפורום למניעת הטרדות מיניות. יהודית שילת מתגוררת במעלה אדומים, נשואה לרב יצחק שילת ואם לתשעה.


(צילום: אלנתן גוטווירט)

שולחן עבודה
על שולחנה של הרבנית שילת מככבים הנכדים והנכדות. סבתא גאה - ובצדק.

נייד
שילת מחזיקה שני מכשירים ניידים המשמשים אותה לשיחות וסמסים, אחד מיושן ואחד חדש - "המכשיר הכי פשוט של הדור השלישי, אני אפילו לא יודעת איך קוראים לו..." כנראה שגם אנחנו לא נדע

סמסים?
"לא הרבה, יש תקופות שקצת יותר מהרגיל אבל בגדול אני ממעטת לשלוח סמס".

העיקר הכמות
בבית משפחת שילת ארבעה מחשבים, "כולם כלי עבודה" היא מדגישה, וממהרת להוסיף "האמת שאנחנו חושבים לוותר על שניים מתוך הארבע"

מחוברת בורידים
שילת מסרבת לחשוף כמה שעות היא מבלה מול המחשב, "בלי קשר לעבודה- אני מעריכה שאני גולשת בערך שעה וחצי ביום. כל שאר הזמן קשור בין כה וכה לעבודה. מדי פעם אני קופצת לאתרי מידע וחדשות". אם חשבתם שבתפריט גם משחקי מחשב - אז אתם ממש לא בכיוון.

רשתות חברתיות
שילת לא מחזיקה חשבון פעיל בפייסבוק, וגם לא מצייצת בטוטייר. "אני לא רוצה התקשרויות מהסוג הלא הכרחי" היא ממהרת להבהיר את האג'נדה החינוכית." אני יודעת שמה שלא הכרחי היום יכול להיות הכרחי מחר אבל אני משתדלת למעט בהתחברויות האלה".

הפעם הראשונה
שילת איננה מהמכורים הכבדים. לרוב היא מדליקה את המחשב כבר בשעות הבוקר, אך במידה והיא מקיימת פגישות מחוץ לבית היא מוכנה לדחות את התענוג בכמה שעות...

אובססיית המיילים
"אני בודקת לעיתים די קרובות" מצהירה שילת וממהרת לתרץ "זה חלק מהעבודה שלי להיות בקשר יומיומי וזאת צורת ההתקשרות שלי עם אנשים", בהתחשב בעובדה שהיא לא בודקת מיילים מהפלאפון זה בהחלט נסלח.