נעמה שפיר עלתה על המגרש – עם שרוול אלסטי

השחקנית הדתייה מצאה פשרה צנועה שתאפשר לה לשחק הערב באליפות אירופה: כתפיה יכוסו בשרוולים אלסטיים

חדשות כיפה אורי פולק 18/06/11 21:59 טז בסיון התשעא

נעמה שפיר עלתה על המגרש – עם שרוול אלסטי
איגוד הכדורסל הישראלי, צילום: איגוד הכדורסל הישראלי

באליפות אירופה שנפתחה הערב (שבת) עלתה לפרקט שחקנית הנבחרת הדתייה, נעמה שפיר, תוך שהיא לובשת שרוולים אלסטיים המכסים את כתפיה. מדובר בפתרון יצירתי שמצו באיגוד הכדורסל בישראל, לאחר שפיב"א ובית הדין הגבוה לספורט, דחו את בקשתה של שפיר לשחק עם חולצה מתחת לגופיית המשחק.

בסוף השבוע האחרון נדחה באופן סופי הערעור של שפיר. הפתרון לשרוולים האלסטיים, הנחשב לחוקי, גובש לאחר דיונים ארוכים שקיימו אנשי הנבחרת השוהים בפולין, בה יתקיימו המשחקים, לבין גורמים רשמיים של פיב"א אירופה.

"הכי חשוב שגם פיב"א אירופה הבינו סוף סוף שאין לנו שום כוונה לוותר בעניין העקרוני הזה והגיעו איתנו להסכמות לעניין אליפות אירופה הקרובה המתחילה מחר ועל כך אני שגילו פתרונות יצירתיים", אמר יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני.

לדבריו, "בתום האליפות יהיה לנו זמן למצוא פתרון קבוע וארוך טווח לנעמה שפיר ולאלפי שחקניות כדורסל הרוצות לשחק כדורסל וגם לשמור על צניעותן. חשוב מכל שהנבחרת הלאומית תעשה את המכסימום על הפרקט ותייצג את הכדורסל הישראלי בכבוד באליפות אירופה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן