נופש כשר בחו"ל? לא מה שחשבתם

חולמים על נופש בחו"ל וחשוב לכם אוכל כשר? מהיום תוכלו לנסוע ולטייל באתרי הנופש עם ארוחות כשרות שיעשו לכם את החופשה למושלמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/13 12:46 כד בתמוז התשעג

נופש כשר בחו"ל? לא מה שחשבתם
Elsie esq-cc-by, צילום: Elsie esq-cc-by

אחוז הישראלים שרוצה נופש כשר בחו"ל גדל בשנים האחרונות ועימו גם ההיצע של האוכל הכשר בחו"ל. האתגר היום של המטייל שומר הכשרות הוא לאתר את המקומות הכשרים ולבנות את הטיול שלו בהתאם לכך.

כיום ישנם גופים המתמחים בבניית נופש כשר ליעדים רבים ברחבי העולם, הלקוח בוחר את היעד והחברה מתאימה לו נופש כשר. כמובן שניתן דגש רב על מחיר, אין סיבה שהלקוח שומר הכשרות יטוס במחירים מופרזים. לקוחות שעד היום חששו לטוס לחו"ל מהפחד שלא יסתדרו עם אוכל כשר, יכולים לנשום לרווחה, הפתרון כבר כאן.

צירפנו לכם עשרה טיפים לנופש כשר בחו"ל:

קנו מהמומחים- גם טיסה ורכב כדאי לקנות מגוף שמתמחה בציבור הדתי, זה יכול למנוע הרבה אי נעימויות, כמו שהטיסה יוצאת קרוב מדי לצאת שבת או חבילה שיוצאת בתשעה באב.

שבת - אין מה לפחד מלהיות בשבת בחו"ל. כדאי לדבר עם אדם או גוף שמכיר את המלון ומיקומו ויודע איך להסתדר שם בשבת.

כשרות - תאמו ציפיות עם חברת התיירות בנושא הכשרות. כך, במהלך החופשה, תוכלו להתמקד באטרקציות המגוונות, בטיולים המהנים ובמנוחה ללא דאגה.

מחיר אוכל כשר - כדאי לשאול את סוכן הנסיעות אם יש לו מחירים מיוחדים למסעדות הכשרות ביעד, זה יכול לחסוך הרבה כסף.

יעדים - ישנם כיום יעדים רבים שהותאמו למטייל שומר הכשרות, במקומות אלו ניתן גם לטייל וגם לאכול כשר ללא מאמץ רב. יעדים כמו: רומא, ברצלונה, צפון איטליה וכו'

חבילות כשרות - במרבית המקרים כדאי לקנות חבילות שכוללות טיסה ואוכל כשר בתוכם, הם אמנם יותר יקרות, אבל תחסכו זמן וכסף רב מכיוון שהאוכל כבר כלול בתוכם.

דירות- אם לא מפריע לכם לבשל בחופשה, חבילה הכוללת דירה יכולה מאוד להנעים לכם את החופשה.

תכולת מזוודה - בקניית חבילה כשרה, תוכלו לארוז במזוודה רק בגדים ולא את כל תכולת המטבח.

ילדים - ילדים אוכלים הרבה בחופשה ולחם עם קופסאות שימורים לא יעשה את העבודה. חבילה כשרה פותרת בצורה יפה סוגיה זו.

ציוד - אם אתם יוצאים לחופשה בדירת נופש רצוי להצטייד עם כלים כשרים מהבית כגון: מחבת, סיר, סכו"ם, כך תוכלו לבשל להנאתכם אוכל כשר.

הזמנת נופש כשר מאפשרת חופשה כשרה ואיכותית. ניתן למצוא חבילות נופש מוכנות למגוון רחב של יעדים הכוללת מידע מקיף ועשיר על סידורי הקרקע, בתי המלון, טיסות, אטרקציות ואפילו תפריטי הארוחות - וכל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד.

באדיבות אתר נופש כשר מקבוצת מונה טורס

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן