מתיסיהו גילח את זקנו ופאותיו – האם הוא חוזר בשאלה?

אמן הראפ והרגאיי היהודי המצליח מארה"ב פרסם למעריציו את תמונתו ללא זקן ופאות והסביר: הייתי זקוק לחוקים, עכשיו אני חוזר לעצמי

חדשות כיפה אורי פולק 14/12/11 08:26 יח בכסלו התשעב

מתיסיהו גילח את זקנו ופאותיו – האם הוא חוזר בשאלה?
matisyahu teitter, צילום: matisyahu teitter

מתיסיהו, אמן הראפ והרגאיי היהודי המצליח מארה"ב, פרסם אמש (ג') תמונה בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא נראה מגולח מזקנו ופאותיו - שהפכו לסמלו המסחרי במהלך הקריירה שלו. זמן קצר לאחר מכן פרסם מתיסיהו פוסט באתר האינטרנט האישי שלו, בו הוא התוודה כי משהו גדול בחייו עומד להשתנות.

"מצטער ידידיי, כל מה שאתם מקבלים זה אני, ללא תוספות. כשהתחלתי להיות דתי לפני כ-10 שנים זה נעשה בדרך טבעית. זו הייתה בחירתי. מסע לגילוי שורשיי ולחקירת הרוחניות היהודית - לא דרך ספרים, אלא דרך חיים אמיתיים", כתב מתיסיהו למעריציו.

הוא המשיך והסביר כי "בנקודה מסוימת, הרגשתי את הצורך להתעלות לרמה גבוהה יותר של דתיות. רציתי להתקדם מעבר לאינטואיציה שלי ולקבל את האמת האולטימטיבית. הרגשתי שכדי שאהפוך לאדם טוב, אני זקוק לחוקים - והרבה מהם - או שאחרת אתפרק. עכשיו אני חוזר לעצמי. בוטח בטוב שלי ובמשימתי האלוהית".

מתיסיהו, בן למשפחה יהודית, נחשב לאמן מצליח המקיים סבבי הופעות בכל רחבי העולם, ובין היתר הופיע מספר פעמים גם בישראל. עד כה הוא הוציא שלושה אלבומים לאור. לפני כעשור, במהלך ביקור בישראל, הוא החליט לחזור בתשובה ולהתחבר לחסידות חב"ד. לפני כ-3 שנים נטש את החסידות והודיע שהינו מצטרף לחסידות קרלין. כיום הוא נשוי לתהילה ואב לשניים.