מרגש: אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד ניגן לזכרו בגמר ליגות השומרון

לגמר ליגות השומרון אמש הגיע אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד שניגן לכבוד השחקנים ואמר: "שנזכה להמשיך לשחק". צפו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/09/15 09:37 ז בתשרי התשעו

מרגש: אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד ניגן לזכרו בגמר ליגות השומרון
דוברות מואז שומרון, צילום: דוברות מואז שומרון

מעל 5 חודשי משחק של כ 400 שחקני כדורסל מרחבי השומרון, הסתיימו אמש במשחק צמוד בין קרני שומרון לחוות יאיר על מגרש הכדורסל בכפר תפוח. בהפרש של נקודה אחת בלבד, בדקה האחרונה, הכריעה את המשחק קרני שומרון עם כדור שנתן את התוצאה: 62-61.

במהלך המשחק הוענקו פרסים לשחקנים המצטיינים של העונה. ביניהם אריאל מרמור ומתן לוגסי. ע"י ראש מועצת שומרון ומאיר ברכיה מנהל מחלקת הספורט במועצת שומרון.

בין האורחים הרבים שהגיעו לעודד את הקבוצות במשחק המכריע, היה גם אליעזר רוזנפלד. אביו של מלאכי רוזנפלד הי"ד, שכזכור נרצח בפיגוע ירי לפני כחודשיים כשהיה בדרכו למשחק כדורסל של הליגות המקומיות. רוזנפלד, ריגש את הנוכחים כאשר עלה לנגן על המגרש, רגע לפני תחילת המשחק, לכבוד השחקנים ונשא תפילה: "שנזכה להמשיך לשחק".

[embed]

]

וראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר לו: "אנחנו מתמלאים מכם בכוחות, מהדרך בה אתם לוקחים את האבל הגדול למקום של עשייה של התחזקות של עוצמה". עוד הוא הוסיף ואמר: המועצה האזורית שומרון רואה חשיבות רבה בקידום וחיזוק הספורט, הספורט הוא אחד התחומים החשובים בחיי קהילה השואפת חיים". את האירוע ארגן מאיר ברכיה מנהל מחלקת הספורט במועצת שומרון.