מקומם: תכנית הסאטירה של לאטמה תשודר בליל שבת

פרסום ראשון: בצעד מפתיע וללא התחשבות ברגשות הצופים הדתיים, שובצה תכנית הסאטירה הימנית בלוח השידורים של ליל שבת. הערוץ הראשון: הדתיים יוכלו לצפות בשידור חוזר

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/01/15 11:34 כח בטבת התשעה

מקומם: תכנית הסאטירה של לאטמה תשודר בליל שבת
יחצ, צילום: יחצ

לפני כחודשיים התקבלה בשמחה רבה בציונות הדתית ההודעה על חזרתה של תכנית הסאטירה 'לאטמה' אך מתברר כי השמחה הייתה מוקדמת מדי, וכי הדתיים לא יזכו לראות את 'מדורת השבט' של המגזר בלייב.

באופן מפתיע, וללא כל התחשבות ברגשות הדתיים, אשר הינם חלק לא מועט ממעריצי התכנית, שובצה התכנית בשמה החדש 'הכל שפיט' בלוח השידורים של ליל שבת. התכנית הראשונה תעלה בערב בשבת, בזמן שהדתיים יאכלו את סעודת השבת, בסוף החודש הלועזי הנוכחי. עם זאת, חשוב לציין כי התכנית עצמה לא תצולם בשבת.

הדבר צפוי לעורר זעם רב בציונות הדתית, שכן כאמור מדובר בתכנית פופולרית שזכתה לאהדה לא מעטה במגזר. בתגובה לפניות 'כיפה' תירצו בערוץ הראשון את המהלך בכך שהתכנית תשודר בשידור חוזר במוצאי שבת, דבר אשר נותן תחושה של לעג לרש.

לידיעות נוספות בנושא:

- סופי: לאטמה מגיעה לערוץ הראשון

- לאטמה חתמו על החוזה עם ערוץ 1: מתחילים לשדר בפברואר

כזכור, לפני חודשיים נחשף ב'כיפה' לראשונה על חתימת ההסכם עם הערוץ הראשון, זאת לאחר שלוש שנים של מגעים מייגעים בהם לא היה בטוח כי המגעים יבשילו בסופו של דבר. ההחלטה התקבלה בשמחה רבה במגזר, שעקב אחרי התכנית במשך השנים באינטרנט, וקיווה לחדש את הצפיה בתכנית, זאת לאחר שבשל קשיים תקציביים היא הופסקה לפני כשנה וחצי.

מייסדת לאטמה, קרוליין גליק, אמרה בתגובה לפניית 'כיפה', כי אנשי ההפקה והשחקנים ניסו להניא את אנשי הערוץ הראשון מהחלטתם, והעדיפו תאריכים אחרים, אך ההחלטה הייתה בסופו של דבר בידי הערוץ הראשון ולהם לא נותר אלא לקבל את רוע הגזרה. "אנו נמסור את כל החומרים ביום שישי בבוקר ולא נאלץ לעבוד בשבת כלל. איננו מרוצים מההחלטה אך אין לנו ברירה", אמרה גליק.

בערוץ הראשון מסרו בתגובה, כי התכנית "הכל שפיט" תעלה כאיזון לתכנית "היהודים באים" ששודרה אף היא בליל שבת. התכנית תשודר בשידור חוזר במוצאי שבת עם אותם התכנים עבור ציבור שומרי השבת. "התכנית תשודר תוך 24 שעות מהשידור הראשוני", אמרו בערוץ הראשון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן