מנחם הורוביץ – חתן פרס חיפה לתקשורת

העיתונאי הדתי ששימש במשך עשרות שנים ככתב בצפון, יקבל את הפרס "בזכות עבודתו השקדנית והאיכותית למען אזור הצפון ותושביו"

חדשות כיפה אורי פולק 10/05/12 14:04 יח באייר התשעב

מנחם הורוביץ – חתן פרס חיפה לתקשורת
עידו קינן -cc-by-sa, צילום: עידו קינן -cc-by-sa

העיתונאי הדתי מנחם הורוביץ יקבל בשבוע הבא את פרס חיפה לתקשורת מקומית על שם מארק ביאנו - כך החליטה היום (ה') ועדת הפרס. הפרס על מפעל חיים, בגובה של 30,000 שקלים, יוענק להורוביץ במהלך כנס חיפה לתקשורת עכשווית של אגודת העיתונאים בתל אביב, יחד עם עיריית חיפה, שייערך ביום חמישי באודיטוריום חיפה.

הורוביץ החל את דרכו בתקשורת בשנת 1978, במסגרת שירותו הצבאי כאיש עתודה פדגוגית. לאחר שירותו הצבאי החליט להמשיך לשהות בעיר כמחנך בבתי הספר, כשההסלמה הביטחונית עם נפילת הקטיושות בעיר, הובילה אותו לתפקיד כתב גלי צה"ל צפון. בהמשך דרכו העיתונאית שימש ככתב בצפון מטעם העיתונים "הארץ", "חדשות", "ג'רוזלם פוסט" ו"הצופה". בשנת 1994 מונה לכתב המסקר את איזור הצפון בחברת החדשות של ערוץ 2.

בימים אלה עוסק הורוביץ בהפקת תוכנית "תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ובפינת הצרכנות "שווה בדיקה" המשודרת מדי ערב, לפני המהדורה המרכזית.

"מנחם הורוביץ הומלץ לפרס בזכות עבודתו השקדנית, המסורה והאיכותית, וכן בגלל השירות החשוב שנתן ועדיין נותן לאזור הצפון ותושביו. מנחם הוא העיתונאי המזוהה ביותר עם הצפון ודרכו למדו רבים על נופי הצפון, על מצוקות הצפון ואתגריו הקשים. לאור כל אלה החליטה ועדת הפרס פה אחד להעניק לו את פרס מפעל חיים", נכתב בנימוקי הועדה.