מזל טוב: "מוצש" חגג שנתיים

המגזין מבית "מקור ראשון" חגג שנתיים ליציאתו לאור, באירוע בו השתתפה הברנז‘ה הדתית יחד עם הפוליטיקאים הבכירים של המגזר. אריאל שנבל, עורך המגזין, אפילו עלה על חליפה. צפו בתמונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/13 07:59 ו בניסן התשעג

מזל טוב: "מוצש" חגג שנתיים
מירי צחי, צילום: מירי צחי

מגזין התרבות ”מוצש“ מבית ”מקור ראשון“ חגג אמש (מוצאי שבת) שנתיים ליציאתו לאור, באירוע מיוחד במעמד מאה האנשים שנבחרו על ידי המגזין כ“אנשים שעושים לנו את המגזר“. את האירוע הנחה עמית סגל והשתתפו בו גם ח“כ נפתלי בנט, ח“כ הרב שי פירון, ח“כ אורי אריאל, ח“כ אורי אורבך, מו“ל העיתון שלמה בן צבי, עורך המגזין אריאל שנבל, סגן עורך ”מעריב“ ומייסד ”מוצש“ אלעד טנא, חנוך דאום, העיתונאי רועי שרון, הסטנדאפיסט יאיר אורבך, קובי אריאלי, אהרן רזאל ובכירים נוספים מעולם התקשורת המגזרי והכללי.

השרים (לעתיד) בנט והרב פירון, עם מו"ל העיתון שלמה בן צבי. צילום: מירי צחי

(צילום: מירי צחי)

שלמה בן צבי, מו“ל העיתון, אמר באירוע כי "במוצאי שבת מתמודדים כל שבוע עם החול אנחנו צריכים לעבור מהשבת לחול, אבל נשאר במוצאי שבת משהו מהריח והניגון של שבת, ובכל שבוע האתגר הוא להמשיך את הריח של שבת ומוצאי שבת. זה האתגר של המגזין - להכניס את הקודש לתוך החול. העובדה שאנחנו חוגגים שנתיים זו ההוכחה שאפשר להכניס את הקודש בתוך החול".

(צילום: מירי צחי)

בנט, שנבחר על ידי המגזין כאיש המשפיע ביותר במגזר, אמר באירוע כי ”אנחנו נמצאים בצמתים שהם חורגים הרבה מעבר לתחומי המגזר. התחום הכלכלי, שהבטחנו לאורך כל הדרך שנהיה עם סכין בין השניים ונלחם למען הורדת יוקר המחיה. אנחנו בשירותי הדת לא בשביל הדתיים, הם האחרונים שצריכים את שירותי הדת, אלא בשביל הציבור הכללי, זו המשימה שלנו. אנחנו מחויבים לכל עם ישראל“.

(צילום: מירי צחי)

בנט הוסיף כי ”מי שחשב שאנחנו בתפקיד לעזור רק לדתיים - זו לא המטרה. המטרה העיקרית היא לעזור לכלל עם ישראל. נדאג גם לאחינו החרדים, גם אם הם לא נמצאים בממשלה. יש פה הזדמנות היסטורית, אנחנו יכולים לעשות דברים גדולים בארבע שנים הקרובות. אנחנו עומדים לצידו של ראש הממשלה ונעזור לו להצליח, כי הצלחה שלו זו הצלחה של כל עם ישראל. אנחנו לא מקימים ממשלה בתוך ממשלה, אלא באים לשרת את עם ישראל באמצעות ראש הממשלה".

(צילום: )

הכי היה חסר: תפילת ערבית (ככה זה שעושים ארוע במוצאי שבת)

הכי סלב: קונרד מוריס, האיש בעל הכיסים העמוקים מאחורי ”מקור ראשון“

הכי ננצור בלבנו: את אריאל שנבל, עורך המגזין, מתרגל לחליפה