מאות השתתפו ב"מרוץ עיר האבות" החמישי

כ-300 המשתתפים נטלו חלק במרוץ שעבר דרך כל אתרי קריית ארבע-חברון העתיקה. כ-140 ילדים ונערים השתתפו במקצה מיוחד לצעירים ובני נוער

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/13 17:38 ז באדר התשעג

מאות השתתפו ב"מרוץ עיר האבות" החמישי
Real Timing, צילום: Real Timing

כ-300 משתתפים נטלו חלק בסוף השבוע האחרון במרוץ ”עיר האבות“ שהתקיים זו השנה החמישית בקריית-ארבע חברון. מטרת המרוץ המסורתי היא להעלות את המודעות לפעילות הגופנית בד בבד עם המורשת היהודית. מי שנטל חלק בארגון, תכנון ואבטחת המרוץ היו מחלקת הביטחון, מחלקת שפ"ע ומתנ"ס קרית ארבע חברון, משטרת ישראל וחיילי חטמ"ר יהודה.

המרוץ עבר דרך כל אתרי קרית ארבע חברון העתיקה: בית השלום, מערת המכפלה, כיכר גרוס, שכונת אברהם אבינו, בית רומנו, סמטת הגיבורים (מקום נפילתו של מח"ט חברון דרור וינברג הי"ד). המסלולים כללו עליות ומורדות תלולות ומאתגרות ונוף מרהיב במיוחד. המרוץ התקיים באווירה משפחתית וכל משתתף קיבל חולצה איכותית ויחס אישי.

בתחרות היו שלושה מקצים: מקצה 2 ק"מ - בו זכה אליעוז קולני בזמן של 6:50 דק', מקצה 5 ק"מ - בו זכה בועז בלום בזמן של 20:13 דק' ומקצה של 10 ק"מ - בו זכה מנחם בן פורת בזמן של 40:59 דק'. במקצה 10 ק"מ בלט במיוחד נחום דרדיק, תושב קרית ארבע חברון בן 52 אשר רץ את המרחק בתוצאה של 48:41 דק' ושיפר את שיאו האישי ב3 שניות.

מתוך המשתתפים, נכחו במרוץ כ-140 ילדים ונערים שהשתתפו במקצה 2 ק"מ, וכאן המקום לציין את תלמידי חטיבת הביניים יתק"א ומוריהם אשר זכו בפרס.

ראש מועצת קרית ארבע חברון, מלאכי לוינגר, אמר כי ”המרוץ הוא הזדמנות לאוהבי הספורט להגיע אל קרית ארבע חברון וליהנות מפעילות גופנית קבוצתית באחד המקומות החשובים ביותר לעם ישראל. רצים אלה מצטרפים למאות אלפי המבקרים בקרית ארבע חברון במהלך השנה, מירוץ זה הוא הזדמנות נוספת לקרוא לכל החברה הישראלית לבא ולהתחבר לשורשים כאן בקרית ארבע חברון".