"לאטמה" עומדת בפני סגירה בשל אילוצים כלכליים

פרויקט "לאטמה" שהצליח להציג סאטירה איכותית מימין המפה הפוליטית, עלול להסגר בקרוב בשל מצוקה כלכלית ובמידה והמו"מ מול הערוץ הראשון - ייכשל

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 12/06/13 14:05 ד בתמוז התשעג

"לאטמה" עומדת בפני סגירה בשל אילוצים כלכליים

לאחר ארבע שנות עבודה פורייה ומאות ”מהדורות“ אלטרנטיביות וסאטיריות, פרויקט ”לאטמה“ עומד בפני סכנת סגירה. הפרויקט התבסס עד היום בעיקר על תרומות מחו“ל, שאפשרו לו לשדר את המהדורות שהפכו לראשונה לסאטירה איכותית-טלוויזיונית וימנית, כקונטרה לרוב המוחלט של תוכניות הסאטירה המושדרות בישראל.

כיום מחזיקים ב“לאטמה“ כעשרה אנשי צוות ביניהם שחקנים, תסריטאים ובימאים - כל זאת בהפקות וידאו צנועות המשודרות בעיקר מאולפן הקבוצה בפתח תקווה. עלות אחזקת האתר, יחד עם משכורות אנשי הצוות, עומדת על סכום של כ-50 אלף דולר בחודש.

בימים אלה מובילים ”לאטמה“ משא ומתן מול הערוץ הראשון, בתקווה להעלות את המהדורות כבר בתחילת השנה הבאה. מי שמנהלת את ההליך היא מייסדת ”לאטמה“ והאחראית על גיוס התרומות, העיתונאית קרולין גליק, סגנית עורך העיתון ג'רוזלם פוסט. אך אם העסקה מול הערוץ הראשון תכשל ולא תגיע תרומה משמעותית - ”לאטמה“ יאלצו להפסיק את פעילותם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן