חנוך דאום ישתתף בעונה השנייה של "מחוברים"

העיתונאי ואיש התקשורת הדתי ישתתף בתוכנית הדוקו-ריאליטי שתעלה בחודשים הקרובים. במקביל צפוי לפרסם דאום רומן עלילתי על פרשת הרב אלון

חדשות כיפה אורי פולק 30/08/11 13:13 ל באב התשעא

חנוך דאום ישתתף בעונה השנייה של "מחוברים"
רפי דלויה, יחצ, צילום: רפי דלויה, יחצ

העיתונאי ואיש התקשורת הדתי, חנוך דאום, ישתתף בעונה השנייה של סדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים". דאום יהיה לאחד מחמישה גברים המשתתפים בתוכנית, חלקם הגדול מפורסמים המוכרים לציבור.

"מחוברים" כבר רשמה עונה ראשונה ומוצלחת, בה השתתפו הסופר דודו בוסי, העיתונאי שי גולדן, התסריטאי רן שריג, תלמיד הפנימייה לואיס אדרי ואיש הייטק ישי גרין. במסגרת התוכנית מחולקות מצלמות וידאו לכל משתתף, אשר מתעד באמצעותה את חייו האישיים, את משפחתו הקרובה ואת עיסוקיו השונים. במאי התוכנית כמעט ואינם מתערבים בחומרי הגלם, מה שיוצר תחושה אינטימית והצצה קרובה אל חייהם של המשתתפים.

במקביל, עוסק דאום בימים אלה בכתיבה של רומן עלילתי המתבסס על פרשת הרב מוטי אלון, בהמשך לשני ספרים שכבר פרסם בעבר: "אלוהים לא מרשה" ו"בשביל הנפש", שזכה לתואר "ספר הזהב" לאחר שמכר למעלה מחמישים אלף עותקים. כמו כן כותב דאום טור ב"ידיעות אחרונות" ומשמש כיועץ אסטרטגי בכיר למנכ"ל זכיינית "רשת", אבי צבי. הוא מתגורר ביישוב אלון שבות, נשוי לאפרת ואב לשלושה.

חנוך דאום סירב להגיב לידיעה.