ח"כ בן ארי על "האח הגדול": תוכנית מתועבת ומנוולת

בדיון שקיימה ועדת החינוך והתרבות של הכנסת, מתח ח"כ מיכאל בן ארי ביקורת על תוכנית הריאליטי הפופולארית: "היא מזכירה לי קרבות גלדיאטורים. ערוץ 2 עושה כסף על חשבון השחתת הציבור"

חדשות כיפה אורי פולק 19/03/12 10:39 כה באדר התשעב

ח"כ בן ארי על "האח הגדול": תוכנית מתועבת ומנוולת

ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת קיימה היום (ב') דיון בנושא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", זאת בעקבות חשיפת פרשת הכדורים הפסיכיאטריים שניתנו למשתתפי התוכנית, על מנת להשפיע על התנהלותם במהלך שהותם בבית "האח הגדול".

במסגרת הדיון תקף ח"כ מיכאל בן ארי את הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ואת הערוץ השני, על אי מעורבותם בתוכנית שהוגדרה על ידיו כ"מבזה ומשפילה". לדבריו, "הערוץ השני סופר רק רייטינג, אלוהיו הוא הרייטינג ולכן הם לא רואים ממטר. זה הזוי לחלוטין. אין פה שום תום לב מאחורי הדברים. זה מזכיר לי קרבות של גלדיאטורים".

בן ארי ציין כי "התוכנית הזו מבזה ומשפילה. התוכנית הזו מתועבת, מטופשת ומנוולת - כולה רשעה והבל שממלאים בו את הציבור". הוא התייחס לאחוזי הרייטינג הגבוהים לה זוכה התוכנית ואמר כי הם "מחייבים את התערבות הכנסת. אם הדבר היה תלוי בי הייתי עוצר את ערוץ 2 מלעשות כסף על חשבון השחתת הציבור". עוד טען בן ארי כי המשתתפים בתוכנית הינם "קורבנות הנכנסים למקום בו משתמשים בהם".

גם ח"כ ניסים זאב מתח ביקורת נחרצת על התוכנית וטען כי "רק מסוממים יכולים להשתתף בה, וגם הצופים בה צריכים כדורים. מי שיכול לראות תוכנית כזו שאין בה שום תכנים, מסרים או ערכים, אז אם יש צורך בכדורים - שיתנו כדורים. אי אפשר להשאר בה שלושה חודשים בלי לקבל כדורים. מי שנורמלי בכלל לא נכנס לתוכנית כזו. צריכים בכלל לבטל אותה, היא רק משחיתה את הנוער".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן