התכשיטים של עדיים מכל הלב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/16 15:27 טז באלול התשעו

התכשיטים של עדיים מכל הלב

עדיים מכל הלב - סטודיו לתכשיטים הפועל כסטודיו ללא כוונות רווח, שכל הכנסותיו קודש ליצירת מקומות עבודה בסטודיו לאנשים עם צרכים מיוחדים נפשיים, מתמחה בתכשיטים מעוצבים מרהיבים המיוצרים בעבודת יד. סטודיו לתכשיטים עם אג'נדה מיוחדת, המגישה קולקציות נשיות לכל הגילאים, ביניהן קולקציה מיוחדת לקטנטנות, לבנות מצווה, לכלות ולשאר שמחות.

הסטודיו הוא חלל אחד בו נמצאים גם הגלריה וגם בית המלאכה, מה שמאפשר להעניק ללקוחה המבקרת במקום להתרשם מהמגוון הרחב של סגנונות ועבודה עם חומרים שונים, ומאפשר להדגים לה במיידי אפשרויות נוספות.

כשנכנסים, דבר ראשון בולט לעין המגוון והמבחר המרהיב. הגמישות העיצובית יוצאת הדופן, של המעצבות בסטודיו לתכשיטים עדיים מכל הלב, היא תוצאה של כשרון בלתי רגיל המאפשר ליצור לכל אישה את התכשיט המיוחד לה. בין אם תבחרי בתכשיט יפה שראית בתצוגה אבל בשינוי כלשהו, בין אם תבקשי לעצב אחד מיוחד ואישי עבורך ובין אם תביאי איתך תכשיט מהבית אותו תבחרי לשדרג. כל האפשרויות פתוחות והלקוחות הפוקדות את המקום יודעות שהשמיים הם הגבול...

לדברי יען נוה, מנהלת הסטודיו: "תקופת החגים היא הזדמנות מצוינת להעניק מכל הלב. קניית מתנה אשר הכסף באמצעותה נרכשה מופנה כולו לטובת עזרה לקהילה, הופכת הן את הנותן והן את המקבל לשותפים למטרה חשובה. תכשיטי הסטודיו ומבחר המתנות לבחירה הינו עצום, כאשר מרבית התכשיטים עשויים בסדרות מצומצמות, מה שמבטיח מתנה כמעט ייחודית במינה".

תכשיטים שאוהבים, לאנשים שאוהבים, במחירים שאוהבים!

דף הפייסבוק של עדיים מכל הלב

אתר האינטרנט של עדיים מכל הלב

החנות והסטודיו:

יוסף ספיר 1, רמת גן

077-3007155