המתנחלים הולכים לכבוש את תל אביב

אמנים וחקלאים מהשומרון יגיעו להציג את מרכולתם מחר בערב ביריד ענק בכפר המכבייה. בתוכנית: יינות בוטיק, גבינות אורגניות, אמנים ואמנות מהשומרון. המטרה: להביא את השומרון לציבור הישראלי

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 16/10/13 13:58 יב בחשון התשעד

המתנחלים הולכים לכבוש את תל אביב

לאחר שהגיעו להסביר את השומרון בפאבים בתל אביב, מביא פרויקט "שומרון נעים להכיר" של המועצה האזורית שומרון את אמני השומרון ואת תוצרת השומרון לכפר המכבייה בתל אביב. היוזמה היא חלק ממהלך נרחב של מערך ההסברה במועצה האזורית שומרון, להשפיע על דעת הקהל הישראלית במקרה של משאל העם ובאופן כללי.

"מבדיקות שעשינו עולה כי אחוז גבוה מהציבור בארץ מעולם לא ביקר בשומרון, ולכן אפשר להניח שתהיה רתיעה או אפילו חוסר אכפתיות ממקום שמעולם לא ביקרת בו, ולא פיתחת כלפיו שום רגש“, אומר יוסי דגן, מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון ומחזיק תיק ההסברה.

”בשביל כל האנשים שמבחינתם השומרון נמצא מעבר להרי החושך החלטנו להביא לגוש דן את הפנים היפות של השומרון. מחקלאי אורגני שהוא גם שף מיצהר ועד אמני זכוכית חמר וקרמיקה מברקן, נביא לגוש דן את המיטב“, מוסיף דגן.

”אנחנו שמחים שניתנת לנו ההזדמנות להיפגש באופן לא אמצעי עם תושבי מרכז הארץ, להציג להם את האמנות הרבה שנעשית בשומרון, ובין השאר להראות שאין לנו קרניים, לא קלשון ואפילו לא עוזי. אנחנו אנשים יוצרים ועובדים בדיוק כמו כולם, ומדובר מבחינתי ביוזמה מבורכת ומשמחת“, אומרת עדה רומם, אמנית בניפוח זכוכית מאלון מורה.

ביריד ישתתפו אמני זכוכית, חמר, קרמיקה, צורפות, ועוד וכן חקלאים שיציעו למכירה גבינות אורגניות, שמן זית, יינות בוטיק, ליקרים, במקום תתקיים סדנת אפייה של שף מיצהר ועוד. האירוע יחל בשעה 19:00 בכפר המכבייה. הכניסה חופשית. במקום יתקיימו טעימות גבינות ויין לא תשלום.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן