המתיישבים מתגייסים למען המתנחלת של כוכב נולד

במועצת יש"ע קראו לתושבים לתמוך בלינוי אקלה, המתמודדת מהיישוב צופים שבשומרון, כדי להוכיח שגם בתחום המוזיקלי – ההתיישבות "עדיין על המפה". האם יש לה סיכוי לגמר הגדול?

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 27/08/12 07:32 ט באלול התשעב

המתיישבים מתגייסים למען המתנחלת של כוכב נולד
יחצ, קשת, צילום: יחצ, קשת

המתיישבים מתגייסים למען המתמודדת לינוי אקלה, המשתתף בתוכנית הריאליטי "כוכב נולד", זאת כדי לתמוך בה בשלב חצי הגמר ולהביאה לגמר התוכנית אל הגמר הגדול. אקלה היא תושבת תושבת ההתנחלות צופים שבשומרון ועל כן - גם המתיישבים מעוניינים לתמוך בה ובכך להוכיח שהם "עדיין על המפה".

כל מתמודד שצלח את האודישנים לתכנית זכה שיתנוסס דגל הישוב במפת הארץ שיצרו בכוכב נולד, כל מתמודד למעט לינוי שלא זכתה שדגל ההתנחלות בה היא גרה יתנוסס במפת התכנית.

מועצת יש"ע שולחת מיילים ואף פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה קריאה לתמוך בלינוי ולהצביע לה על מנת שתעלה לגמר ואולי גם תזכה וכך "תביא חשיפה חיובית וכבוד רב לישוב צופים, לשומרון ולהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל".

אקלה (21) היא בת לאב אתיופי ואמא ופרסיה שגרים ביישוב צופים שבשומרון. לינוי שירתה בצה"ל בלהקה צבאית ודחתה בעבר הצעה להצטרף לתכנית הריאליטי האח הגדול. היא הייתה האודישן ה-99 מתוך מאה שעברו ועשתה זאת בעזרת שירו של אביתר בנאי "אבות ובנים". האם תגיע לגמר ותעשה כבוד להתיישבות? אנחנו נמשיך לעקוב.