המלצות השבוע

רוצים לקרוא ספר טוב, סרט מעניין, הופעה מלהיבה ומסעדה מעולה? המלצות השבוע של אתר כיפה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/03/16 17:05 כו באדר א'

המלצות השבוע

ספר:

בארץ החיים - חני וינרוט

חני וינרוט כלתו של עו"ד יעקב וינרוט מתמודדת כבר כמה שנים עם מחלה סופנית כשהיא לא עוצרת את שטף החיים. וינרוט בעלת תואר בפסיכולוגיה ומנחת קבוצות בשיטת אדלר מרצה בכל רחבי הארץ על החיים בצל המחלה והידיעה על המוות המתקרב כשהיא לא מהססת להישיר אליו מבט.

ספרה 'בארץ החיים' מכיל אוסף של תובנות ופתקאות שכתבה לעצמה במהלך השנים האחרונות כאלו שיעמידו בפרופורציה כל דבר אחר שמטריד אתכם בחיי היומיום ויזכיר לכם ש"החיים שלנו תותים".

הספר נערך על ידי הסופר חיים ולדר.

(צילום: יחצ)

סרט:

"זכור" - סרט שואה עכשווי המספר את סיפורו של זאב, ניצול שואה המגלה כי השומר הנאצי שרצח את משפחתו לפני כ-70 שנה חי באמריקה בזהות בדויה. למרות האתגרים הברורים, הגיל המתקדם והדמנציה שלו זאב יוצא כדי לעשות את הצדק שהתעכב זמן כה רב, גם אם זה בידיים רועדות ומוח שזקוק לעזרת פתקים מתמידים. זאב נגרר לטיול חוצה יבשת עם תוצאות מפתיעות במיוחד.

סרט מותח ומפתיע, שסופו מותיר את הצופה המום ומופתע. השחקן הראשי שמגלם את זאב, כריסטופר פלמר, משחק נהדר ומצליח לשכנע לחלוטין במשחקו.

95 דק'

[embed]

]

הופעה:

מופע השקה מיוחד לאלבום "אעירה שחר" של נגן הקמנצ'ה המוכשר, יגל הרוש ואנסמבל שיר ידידות שמארח את האיש והקול - דוד ד'אור. האנסמבל משלב את הצליל הייחודי של המוסיקה המיסטית מהמזרח עם אלמנטים ממוסיקת פולק, הרמוניה מערבית ומנגינות אתניות יהודיות.

ההרכב משמר את המבנה המסורתי של "שירת הבקשות" - אחד ממאגרי הלחנים והפיוטים העשירים ביותר שקיימים ושהגיעו ממסורת יהודי מרוקו והפעם לא רק למרוקאים, גם האשכנזים שביניכם יוכלו ליהנות מהגרסאות שיושבות על התפר שבין מזרח למערב ומנגישות את המוזיקה הקסומה הזו לכולנו.

יום ה' 10.3.16

בית מזרח מערב - ארליך 16 תל אביב

כרטיסים 60 ש"ח

מסעדה:

מסעדת 'ריקוטה' בהר חוצבים בירושלים. מסעדה חלבית איטלקית חביבה במיוחד. במסעדה תמצאו תפריט חלבי עשיר ומגוון, החל מפוקאצ'ות חמות ופריכות הנאפות במקום, פיצות איטלקיות, פסטות ייחודיות, סלטים צבעוניים ולצידם דגים המוגשים בתוספות עשירות.

מומלץ במיוחד ארוחת הבוקר האיטלקית של המסעדה עם החביתה הממולאת בגבינות ג'בטות הבית חמות עם ממרחים ייחודיים ומעניינים ועוד.

ירושלים קרית מדע הר חוצבים 3

כשר למהדרין