המלצות השבוע

ספר, סדרה, הופעה, מסעדה - המלצות השבוע של אתר כיפה לשבוע הקרוב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/02/16 13:54 יט באדר א'

המלצות השבוע

ספר: עשרים ושמונה שערים

לא מדובר בספר חדש אך אם עוד לא קראתם אותו מומלץ לכם בחום לחפש את ספרה של הבמאית המצליחה רמה בורשטיין זו שעומדת גם מאחורי הסרט המצליח 'למלא את החלל'. הספר עוסק בחיבוטי הנפש של אישה חרדית שמגלה כי משפחתה המקורית היא חילונית ומתמודדת עם מחלתו הקשה של בעלה.

גיבורת הסיפור עוברת דרך 28 שערים של ספר 'אורחות צדיקים' בדרך אל האור הפנימי שלה בדומה לספר שמנחה את האדם לעבור דרך עשרים ושמונה שערים עד שיגיע אל עצמו.

301 עמ'

מחיר מומלץ 77 ₪

(צילום: יחצ)

סדרה: 'האיש במצודה הרמה'

סדרה היסטורית בדיונית מסתורית המתבססת על ספרו של פיליפ ק. דיק, שפורסם ב־1962, שמציגה איך היה נראה העולם לו ניצחו הנאצים במלחמת העולם השנייה. העולם בסדרה מחולק בין הנאצים ששולטים באירופה ואפריקה לבין היפנים ששולטים באמריקה ואסיה כשברקע מתעוררת מחתרת שמנסה ללחום בכיבוש.

הסדרה מסתורית ומתנהלת בקצב איטי למדי, אורך כל פרק כשעה, אך היא מספיק מעניינת כדי לגרום לצופה לרצות לעקוב אחריה. עד עתה יצאה עונה אחת בת 10 פרקים ומצולמת כבר עונה שנייה.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=e9LKv_r5mxU[/embed]

הופעה: סיני תור במרכז מים בהר ציון

הזמר סיני תור במופע אקוסטי מיוחד ב'מרכז מים - מוזיקה יהודית מקורית' בהר ציון ליד קבר דוד המלך (שבמסגרת הגילוי נאות אני היועץ האומנותי שלו). סיני תור פרץ עם אלבומו הראשון 'דרשתי קרבתך', מאז הספיק להוציא שני אלבומים נוספים ולהופיע על במות רבות עם שיריו שחלקם הפכו ללהיטים מוכרים בציבור הדתי לאומי.

מופע חימום: הראל טל משיק את אלבום הבכורה שלו - 'נפשי בשאלתי'.

מוצאי שבת 05.03.16

כרטיסים: רגיל 30 ₪ סטודנטים חיילים ותלמידים 20 ₪

(צילום: יחצ)

מסעדה: ארמנדו

מסעדת דגים ובשרים איכותית ליד הטיילת בתל אביב. ניתן לאכול ממיטב דגי הים ובשרים משובחים בהנהלתו של השף ארמנדו קדוש. ניתן לשבת גם על המרפסת החיצונית שמשקיפה לים וליהנות מהאווירה המיוחדת ומהאוכל הטעים.

כשרות רבנות מקומית (בשרים בית יוסף)

הרברט סמואל 90 , תל אביב

(צילום: יחצ)