המלצות השבוע

ספר מחזק, סרט מרגש ומחזק כאחד והופעה שתעיף לכם את המוח. המלצות השבוע של אתר כיפה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/04/16 12:31 ב בניסן התשעו

המלצות השבוע

ספר:

'התום והיושר'

ספר מחוכמתו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. בכל עמוד בספר מופיע קטע קצר/אמרה מספריו הרבים של הרב קוק. האמרות עוסקות ברובן בהסתכלות חיובית על העולם והאנשים בו וחיבור לרוחניות העצמית.

בסופו של הספר אותו ערכה תמי הלוי מובאים פרקי חייו של הרב בכתיבתו של הרב אלחנן שרלו מישיבת ההסדר בעתניאל.

173 עמ'

מחיר מומלץ 48 ש"ח

(צילום: יחצ)

סרט:

'בדרכה שלה'

סרט תעודה שמביא לראשונה את סיפור ילדותה האמיתי, אישיותה, הגבולות שחצתה והצוואות שהשאירה אחריה דפנה מאיר הי"ד. בעלה נתן וארבעת ילדיהם רננה, עקיבא, נועה ואהבה פותחים את ביתם ובעיקר את ליבם וחושפים לעיני המצלמה את התמודדותם בחודש הראשון להירצחה של דפנה.

במאית הסרט ציפי ביידר: ״הילדה המאומצת שהחליטה לאמץ״ הייתה אחת הכותרות שנכתבה על דפנה מאיר ז״ל, שתפסה אותי חזק בבטן. הפעם הראשונה שנסעתי לעתניאל הייתה ללא מצלמה, אלא לפגוש ולהכיר את ששת הילדים של דפנה ונתן. התרגשתי מאוד מהמפגש איתם וחששתי מהתגובה שלי כשאראה אותם. הם נכנסנו לי ללב מהשנייה הראשונה. לא הייתה אופציה אחרת. הם שווי לב, רגישים, חכמים, יפים ובעיקר מתגעגעים לאמא שלהם וכמו שנתן אומר משתגע מגעגועים למה שהיה לי. בחודש הראשון קרו להם הרבה דברים. הם קיבלו תמונות ילדות שלה שמעולם לא ראו, הם התקרבו למשפחתה הביולוגית, הם מצאו את קלטת הוידאו היחידה כנראה שיש של דפנה וקיבלו לא מעט מכתבים שדפנה פיזרה לכל עבר. מודה על הזכות שהייתה לי ללוות אותם ולהכיר אותם. מודה לנתן, לרננה, עקיבא, נועה, אהבה ולשני הבנים הקטנים המדהימים, שפתחו בפני את ליבם ודלת ביתם".

יום שני 11.4 בשעה 21:00

ערוץ 10

[embed]https://www.facebook.com/tzipi.baider/videos/10207160176496063/?pnref=story[/embed]

הופעה:

הזמר והיוצר פורץ הדרך במוזיקה היהודית המקורית, עדי רן, מגיע לירושלים למופע רוקנרול סוער כדרכו. רן שעומד לפני יציאת אלבומו החדש ישיר להיטים וקלאסיקות מאלבומיו הקודמים ומתוך האלבום החדש.

ההופעה תתקיים ביום ג' ב'מייקס פלייס' רחוב יפו 33 ועלות הכניסה 50 ש"ח

פתיחת דלתות בשעה 19:30.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן