החג הזה תלבשי לבן

לבן אינו צבע שהולם כל אחת, אז לפני שאתן ממהרות לבחור בשמלה לבנה לבית הכנסת כמה עצות חשובות שאסור לפספס

חדשות כיפה גאלה רחמילביץ´, סטייליסטית 20/09/16 09:50 יז באלול התשעו

החג הזה תלבשי לבן
יחצ, צילום: יחצ

אמרו עליו שהוא משמין, אמרו עליו שהוא שקוף ובעיקר נמנעו ממנו שנים, אז איך יכול להיות שרוב הנשים לובשות אותו ביום חתונתן ונראות נהדר בעוד שבשאר הזמן פשוט לא מעזות להתקרב אליו? החגים מגיעים ואיתם גם הבגדים הלבנים המשדרים טוהר, התחדשות ובעיקר מראה חגיגי, אופנתי אך לא מתאמץ וקליל. הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' נותנת טיפים ומסבירה, כך תלבשי לבן ותראי אופנתית ולעניין!

הולם אותך לבן? לבן אינו צבע שהולם כל אחת אבל ניתן לשלב אותו בכל הופעה. גווני עור חמים משתלבים נהדר עם לבן; אם את שזופה או גוון עורך כהה באופן טבעי, לבן יראה עלייך נהדר. אם לבן צורם לך להיראות חיוורת- ותרי עליו וחפשי גוון לבנבן שמחמיא לך יותר.

אטימות. בדים לבנים רבים הינם שקופים- למחצה. על מנת להימנע מתאונות מביכות, בעת קניית בגדים לבנים בידקי בעזרת הפעולות הבאות האם הבגד שקוף-
הרימי את הבגד אל מול האור
הניחי את היד בתוך הבגד (מתחת לשכבה אחת)
הסתכלי על ידך וראי עד כמה היא בולטת מתחת לבד. אם את רואה את הצבע והצורה של כף ידך- היא מספיק שקופה כדי לחשוף את הכל... (בחרי בהלבשה תחתונה התואמת את צבע עורך).

בדיקת איכות. בדים איכותיים הם פחות שקופים. לבגדים לבנים יש אף לפעמים ביטנה. העדיפי בדים המכילים לפחות קצת כותנה, ביטנה או בד מלאכותי.

לבן- אין, צמוד- אאוט. בד לבן לא איכותי וצמוד מדי- לא יטיב עם קימורייך. בחרי בגד שיושב או עוטף את הגוף אבל לא דבוק אליו. לבן זה קיץ, חגיגה, חופש ומתנפנף, אז ודאי שהבגד שלך משקפת את זה היטב.

( רשת קמדן אנד שוז, צילום:אושרי תורתי )

(רשת מאיושה, צילום: דן מילר)

שלבי וצרי את הלוק שלך. לבן זה צבע פשוט וטהור. אם את רוצה לבלוט את יכולה לנעול נעלי עקב אדומות, אך יש אנשים שיחשיבו מראה זה קצת מוגזם- ואם זו מטרתך אז קדימה אבל אם לא; ביחרי בנעל/ סנדל/ כפכף בצבע בז', כאמל, חום או ירוק בהיר להרמוניה מושלמת בין השמלה הלבנה לנעל. גם צבעים כגון כסף, ברונזה או זהב מטאלי משתלבים נהדר. הימנעי מנעליים או סנדלים לבנות כיוון שזה יעניק למראה שלך אפקט מוגזם.

התאבזרי באקססוריז מתאימים. בגד לבן הוא כמו דף נייר חלק שניתן לקשט בכל מיני סגנונות, אך זיכרי את כלל הברזל- השאירי את זה פשוט ונקי. אל תעמיסי יותר מדי תכשיטים! הקפידי לבחור תכשיט דומיננטי אחד או מספר תכשיטים עדינים. כמו כן, תוכלי להמשיך את הלוק החגיגי בתכשיט לבן או תכשיט בצבע זועק שיגנוב את ההצגה.

(קשת פנינים לשיער דורון פסקינו, צילום:רן יחזקאל)



(רשת קמדן אנד שוז, צילום:אושרי תורתי)

(רשת מאיושה, צילום:דן מילר)



הולכת על לבן לארוחת חג? הצטיידי במגבון מסיר כתמים למקרה שישפך עלייך משהו. עם כל החגיגה בשולחן האוכל, את בטוח "תיזכי" בכתם...

עוד כמה עצות חשובות:
* את רצה אחרי ילדים כל היום? ובכן... שמלה לבנה היא לא אולטימטיבית עבורך שכן אחרי מספר דקות היא כבר * לא תהיה לבנה...
* לא לובשים שמלה לבנה לחתונה! זהו יומה של הכלה- יומך יגיע (או עבר).
* לבן הופך לשקוף שהוא רטוב על כן הימנעי מכל מקור מים (בריכה שילדים משקים בה, ממטרות שעובדות וכו').

(BLOOM, יחצ)

( עדיים מכל הלב, צילום: יוסי גמזו לטובה)