הגאדג'טים שיאירו לכם את החג

חנוכייה ממגנטת, סביבון מעופף, דונאטס מזכירה ועוד גאדג'טים מגניבים לכבוד חג האורות

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 07/12/15 15:45 כה בכסלו התשעו

הגאדג'טים שיאירו לכם את החג
Shutterstock, צילום: Shutterstock

את חג החנוכה מאפיינים סביבון העץ, החנוכייה המסורתית הסופגניה השמנונית ודמי החנוכה לילדים. במערכת 'כיפה' אספנו עבורכם גאדג'טים שישדרגו לכם את חג ויתנו לכם רעיון למתנה מקורית במיוחד. החפיצים המיוחדים הם מחנות הגאדג'טים gadgetshop, והנה התוצאות:

נתחיל עם הסופגניות, או בשמן האמריקאי - דונאטס. הן אולי נראות לכן ממש טעימות, אבל לפני שתנגסו בהן, שימו לב שהן בכלל לא מיועדות למאכל אלא לכתיבת פתקים. הרימו את חלקה העליון של הסופגנייה ותגלו שגוף הסופגנייה עשוי ספוג רך. הקרם הפנימי עשוי מחבילת פתקיות צבעוניות אשר יאפשרו לכם לרשום הודעות ותזכורות.

(צילום: gadgetshop)

יצא לכם לשמוע על חנוכייה כפולה? אז הפעם לא תדליקו פעמיים, אבל בפטנט של חנוכיית ההשתקפות, תוכלו להדליק את הנרות ולצפות בהשתקפות שלהן, בדיוק כמו בתמונה. את החנוכייה עיצב שחר פלג, מעצב ישראלי רב תחומי. היא עשויה מתכת בחיתוך לייזר אשר במרכזה רפלקטור מעוגל. כאשר צורתה השטוחה של החנוכייה משתקפת ברפלקטור ויוצרת חנוכייה עומדת. איקונית ומוכרת.

(צילום: gadgetshop)

חנוכייה מיוחדת נוספת היא החנוכייה המגנטית שאפשר לשחק בה על המקרר. פשוט הוציאו את הנרות וסדרו אותן על דלת המקרר. בכל יום תוכלו להוסיף נרות עד הגעת יומו השמיני והאחרון של החג.

(צילום: gadgetshop)

וממגנט אחד, למגנט אחר. הכירו את הסביבון המגנטי המעופף. למראית העין, זה נראה סביבון רגיל לחלוטין, אך יחד איתו באריזה תמצאו משטח מגנטי, לוח פלסטיק שקוף וסט של משקולות. בשביל להפעיל את הסביבון המגנטי צריך להניח את משטח המגנט הרחק משדות מגנטיים אחרי שיכולים להפריע, כגון מכשירים חשמליים, כבלי חשמל. לאחר מכן מניחים את הלוח השקוף מעל למשטח המגנטי ואז מסובבים את הסביבון במרכז המשטח, ברגע שהוא יסתובב יציב יש צורך להרים את לוחית הפלסטיק עד אשר הסביבון יתעופף באוויר.

(צילום: gadgetshop)

והנה עוד דרך מעניינת לקיים הדלקה שונה. כולנו כבר יודעים את הברכות וסדר ההדלקה של הנרות במשך 8 ימים, אז למה לא להדליק עם נרות שיש להן להבה צבעונית? באמצעות הנרות המיוחדים האלה, תוכלו לעשות זאת. הנרות מעוצבים בצורה ייחודית ונוחה לשימוש, אינם נוזלים, אינם מעלים עשן ואינם רעילים.

(צילום: gadgetshop)

והנה גאדג'ט נוסף שאמנם לא ניתן להשיג בישראל, אבל בכל זאת חשבנו שהוא די מוצלח. מדובר במכונה שמייצרת 30 סופגניות דונאטס בבת אחת. חגיגה לכל המשפחה המורחבת. מי שבכל זאת רוצה אחת כזאת, אפשר להשיג דרך האתר אמזון.

[embed]

]