דני קושמרו: "אני לא צריך לשכנע את הצופים שלי שהיה בית מקדש יהודי"

אחרי הדיון, עם ח"כ טיבי ורוני דניאל על הקשר בין עם ישראל להר הבית, שעורר סערה באולפן שישי בערוץ 2, אומר מנחה הדיון דני קושמרו: "כימני, אין לי הרבה ציפיות מאחמד טיבי ומאיימן עודה, יש לי ציפיות מממשלת ישראל שאין לה שר חוץ במשרה מלאה. אנחנו תמיד מפסידים לפלסטינים בקרב על הנרטיב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/16 11:42 טז בתשרי התשעז

דני קושמרו: "אני לא צריך לשכנע את הצופים שלי שהיה בית מקדש יהודי"
Kobi Gideon / FLASH90, צילום: Kobi Gideon / FLASH90

מנחה אולפן שישי בערוץ 2, דני קושמרו הגיב על הסערה באולפן בדיון הסוער בין ח"כ אחמד טיבי לחברי הפאנל לאחר החלטת ארגון אונסק"ו על כך שאין זיקה בין ישראל לירושלים.

בראיון עם יותם זמרי ונעם פתחי ברדיו ת"א נשאל קושמרו "למה פאנל של חמישה יהודים ישראלים לא אמרו לטיבי ישירות 'אנחנו היינו פה לפניכם'"? והשיב: "לא יודע אם צפיתם אבל לפני הפאנל שידרתי כתבה על העתיקות מהר הבית ובכתבה הראינו מוצגים והראינו את חוסר המעש של ממשלת ישראל", ענה קושמרו והוסיף, "מממשלת ישראל יש לי ציפיות, את אחמד טיבי אני לא אשכנע".

[embed]

]

"טיבי בא לדבר אל קהל הבוחרים שלו. הוא לא רצה לנהל דיון אלא הוא רצה לפוצץ את העסק, הוא רצה לגזור קופון פוליטי", הוסיף קושמרו. "אתה לא תצליח לשכנע את טיבי, זה עניין של נרטיב. אמרתי לו שזה חוסר ביטחון שלו בקשר להיסטוריה. אני לא צריך לשכנע את הצופים שלי שהיה בית מקדש יהודי. בשלב מסויים לא היה ניתן להשחיל מילה לדיון הזה ורק נותר לסיים את הסאגה", סיפר.

"אין לי הרבה ציפיות מאחמד טיבי ומאיימן עודה, יש לי ציפיות מממשלת ישראל שאין לה שר חוץ במשרה מלאה. אנחנו תמיד מפסידים לפלסטינים בקרב על הנרטיב", אמר.