גם השנה: טורניר כדורסל לדתיים ברחובות

ליגת בתי הכנסת יוצאת לדרכה, במתכונת דומה לזו שהייתה מקובלת בשנים הקודמות ובערים מקבילות. המטרה: איחוד ספורטיבי בין הקהילות הדתיות בעיר

חדשות כיפה אורי פולק 23/05/11 00:00 יט באייר התשעא

גם השנה: טורניר כדורסל לדתיים ברחובות
דניאל בר, צילום: דניאל בר

גם השנה יתקיים בעיר רחובות טורניר הכדורסל של בתי הכנסת והקהילות הדתיות בעיר, בדומה למנהג ספורטיבי שכבר אומץ על ידי ערים רבות ובכללן, כפי שדווח בכיפה, גם בירושלים. הקבוצות המשתתפות ייקראו על שם הקהילות או נותני החסויות ויגיעו מכל רחבי העיר ומקהלים מגוונים.

משחקי ליגת בתי הכנסת ברחובות צפויים להיפתח כבר בט"ו בסיוון, בשיטת ה"ליגה" - כך כשכל קבוצה תשחק מול כל אחת מהקבוצות האחרות בעיר. המטרה, לדברי המארגנים, הינה לאחד את הקהל הדתי המגוון המתגורר ברחובות ולאפשר לכלל הקהילות לשחק כדורסל, ברמה גבוהה, מבלי לפגוע בערכיהם ותוך שמירה מלאה על ההלכה.

בתום השלב הראשון 4 הקבוצות הראשונות יישחקו בניהם (בהצלבה) על הזכות להיות אלופת בתי הכנסת והקהילות בעיר. הגמר החגיגי ברחובות צפוי להיערך בי"ב באב. "אני שמח על שיתוף הפעולה עם מחלקת הספורט בעקבות ההצלחה שהייתה בשנה שעברה והביקוש אנו מקיימים טורניר נוסף שייתן מענה לצורך לשחק כדורסל ולשמור על מסורת דתית במקביל", אמר לכיפה יו"ר הפורום הדתי לאומי ברחובות, אמיתי כהן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן