ב"רשת" רוצים לסתום לדתיים את הפה

תוכנית הריאליטי החדשה של "רשת", The Voice, מחייבת את מתמודדיה להתחייב כי ישתתפו בימי צילום וחזרות בשבתות ובחגים. "רשת": לא נפגע בדתיים

חדשות כיפה אורי פולק 05/09/11 14:01 ו באלול התשעא

ב"רשת" רוצים לסתום לדתיים את הפה
צילום מסך אתר רשת, צילום: צילום מסך אתר רשת

תוכנית הריאליטי החדשה של זכיינית "רשת" בערוץ 2, The Voice, מחייבת את הנרשמים אליה להתחייב כי ישתתפו בימי צילום, גם אם יתקיימו בשבתות או בערבי חגים. באתר "נענע10" פורסם היום כי תוכנית הכשרונות המוזיקליים מונעת, הלכה למעשה, כל השתתפות של שומרי שבת ומסורת במסגרת שלביה השונים.

התוכנית החדשה תבחן את כשרונותיהם של המתמודדים השונים, בפורמט ייחודי וכמענה של "רשת" לתוכנית הדגל של הזכיינית המקבילה "קשת" - "כוכב נולד". לעומת The Voice, "כוכב נולד" לא מצלמת בשבתות ובחגים וכן מאפשרת התמודדות של שומרי מסורת.

"למנוע מדתיים להשתתף בתכנית כזו, זה כמו להגיד שהיא לגברים בלבד או לנשים בלבד. 'רשת' היא זכיינית מרכזית במדינת ישראל ואנשי התכנית צריכים להבין שתכנית שלא נותנת הזדמנות שווה למשתתפים דתיים, גם לא תזכה באהדתם", אמר היום יו"ר סיעת "הבית היהודי", ח"כ אורי אורבך.

לדבריו, "כשם ש'רשת' לא תסכים לוותר על יום שידורים בשבת, כך אנשיה צריכים להבין שכשרונות צעירים דתיים וזמרים דתיים לא יכולים להתייחב לוותר של שבת כיום המנוחה. אני קורא ל'רשת' להסיר את הסעיף המפלה".

מ"רשת" נמסר בתגובה כי "ישנם משתתפים ב"The voice ישראל" לרבות חלק מהמנטורים שהינם שומרי מסורת ודתיים, ולא ידוע ל"רשת" על כל סיבה שעלולה לפגוע בהם בכל צורה ואופן. כמו כן אנחנו לא מנהלים את ההתקשרויות החוזיות שלנו בתקשורת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן