בן צבי וטנא יערכו גם את "מעריב"

לאחר השלמת העסקה לרכישת העיתון, מתכוון מו"ל "מקור ראשון" לשמש כעורכו הראשי של "מעריב" – ולהכתיב למעשה את מדיניות העריכה שלו. אלעד טנא, כיום עורך מוצ"ש, ישמש כסגנו

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 25/10/12 15:36 ט בחשון התשעג

בן צבי וטנא יערכו גם את "מעריב"
יחצ, צילום: יחצ

מו"ל "מקור ראשון" שהשלים את רכישת העיתון "מעריב", שלמה בן צבי, מתכוון לכהן כעורכו הראשי הקבוע של העיתון ולא להעביר את התפקיד לאחד מהעובדים בשני העיתונים הקיימים. נכון להיום משמש בן צבי גם כעורך האחראי של "מקור ראשון".

על פי הדיווח ב"וואלה", בן צבי מתכוון למנות את אלעד טנא, מייסד ערוץ היהדות של Ynet וכיום עורכו הראשי של המגזין "מוצ"ש", לסגן עורך העיתון. טנא, מקורב לבן צבי, מגיע עם רקע עשיר בתקשורת ועיתונאות והוא צמח במחלקת החדשות של Ynet.

שם נוסף שעלה במסגרת ההשתלטות של בן צבי על "מעריב" הוא אודי רגונס, מנכ"ל השיווק של "מקור ראשון", שצפוי לקחת חלק פעיל בתוכנית הכלכלית של "מעריב" החדש, על פי גרסת בן צבי.

במהלך החדש לא ברור מה יהיה תפקידם של בכירי "מעריב", קלמן ליבסקינד, בן דרור-ימיני ושי גולדן. הערכות שונות גורסות כי ליבסקינד, מהעיתונאים הימניים הבכירים בישראל, צפוי לקבל מקום של כבוד במסגרת המהלך.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן