אלפי מטיילים ואורח מיוחד אחד בשומרון- הרמטכ"ל

אלפי מטיילים פקדו היום את אתרי התיירות בשומרון. מתוכם, יותר מ-3000 איש לקחו חלק באירוע לזכרו של השר לשעבר, רחבעם זאבי. והיה גם אורח מיוחד לחטיבת שומרון.

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/10/16 21:43 טז בתשרי התשעז

אלפי מטיילים ואורח מיוחד אחד בשומרון- הרמטכ"ל
דוברות מועצה אזורית שומרון, צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון

אלפי מטיילים מילאו היום את אתרי התיירות בשומרון. בין המקומות המטויילים אפשר למצוא את הגן הלאומי הר גריזים, את פסטיבל קק"ל באלון מורה, את המרפסת של המדינה בפדואל ואת האירוע בצפון השומרון, לזכרו של רחבעם זאבי (גנדי), אותו פקדו למעלה מ 3000 בני אדם.

(צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון)

בין המטיילים הרבים היה גם הרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט שהגיע לסייר בגן הלאומי סבסטיה שבשומרון ופגש את אלפי המטיילים שגדשו את המקום. במסגרת האירועים, שהתקיימו לזכרו של גנדי, נערך סיור בצפון השומרון, חידון ידיעת הארץ ומורשת גנדי, פעילויות לילדים, וכן הופעה של הזמר רמי קליינשטיין.

(צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון)

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך את אלפי המטיילים שהגיעו מכל רחבי הארץ לאתרי התיירות בשומרון ואמר: "אנחנו שמחים לראות את כל המטיילים גודשים את אתרי הטבע והתיירות המרהיבים בשומרון ומזמינים את עם ישראל להגיע גם מחר. זוהי חגיגה אמיתית לראות את ההמונים מכל הארץ מגיעים ללב הארץ, לשומרון". לגבי האירוע בצפון השמורון, לזכרו של האלוף והשר לשעבר, רחבעם זאבי, אמר דגן כי "השר רחבעם זאבי שנרצח רק בשל היותו יהודי לפני 15 שנים, היה ראש וראשון להלחם למען ארץ ישראל ועם ישראל. הייתה לי הזכות להיות תלמידו ולפעול לצדו. הדברים האחרונים שאמר לי לפני שנרצח נגעו לצפון השומרון ולחשיבות המקום ולכן זו זכות גדולה בשבילנו לקיים את האירוע לזכרו דווקא כאן" דגן הודה למתנ"ס שומרון על פעילותם המקצועית להפקת האירוע".

(צילום: דוברות מועצה אזורית שומרון)

בהפקת האירוע היו שותפים: המועצה האזורית שומרון, משרד ראש הממשלה והמועצה להנצחת השר רחבעם זאבי. את הסיורים במקום קיים מרכז סיור ולימוד בשבילנו של אשכולות.

מחר ימשיכו להתקיים אירועי תיירות בכל רחבי השומרון בין השאר: בגן הלאומי שומרון העתיקה, בגן הלאומי הר גריזים, במרפסת של המדינה וכן תתקיים הופעה של אודי דוידי בהר ברכה ואירועים בישוב אבני חפץ. כמעט כל האירועים ללא תשלום. לפרטים: תיירות שומרון באתר ובפייסבוק