אלוף ישראל בקראטה - מהשומרון - זכה באליפות אירופה

ניר שובינסקי מהיישוב נופים שבשומרון זכה במדליית זהב באליפות אירופה הפתוחה שהתקיימה בשוויץ. "התרגשתי להביא גאווה לישראל ולשומרון", אמר

חדשות כיפה אלעד רותם, כיפה 02/05/13 10:45 כב באייר התשעג

אלוף ישראל בקראטה - מהשומרון - זכה באליפות אירופה
יחצ, צילום: יחצ

אלוף ישראל בקראטה, ניר שובינסקי מהישוב נופים שבשומרון, זכה השבוע במדליית זהב באליפות אירופה הפתוחה שהתקיימה בשוויץ. המועצה האזורית שומרון העניקה לו ולגל גרבש, אלוף ישראל בג‘ודו גם הוא מהשומרון, היוצא השבוע גם הוא לתחרות בינלאומית, מלגה על מצויינות בספורט.

שובניסקי יצא להתמודד בתחרות אליפות אירופה הפתוחה בשוויץ בה השתתפו 350 ספורטאים מ-16 מדינות שונות בעולם. השבוע (א') גבר על יריבו והביא את הזהב הנחשק לישראל ולחבריו בשומרון. אולם שובינסקי הוא לא האלוף היחיד שיצא השבוע מהשומרון להתחרות באירופה. גל גרבש, רק בן 13 וכבר אלוף ישראל בג'ודו, יוצא השבוע לתחרות בינלאומית בצ'כיה, ויתחרה מול מיטב לוחמי הג'ודו בעולם.

”היה מרגש מאוד לעמוד על הפודיום ולזכות בזהב עבור ישראל בתחרות בינלאומית, אני מקווה להמשיך להשיג הישגים ולהצטיין בתחום הקראטה ולהביא גאווה למדינת ישראל ולשומרון“, ציין שובינסקי.

רגע לפני שיצאו האלופים הנרגשים, הם הוזמנו אחר כבוד למועצה האזורית שומרון, וקיבלו את ברכת הדרך מראש המועצה וכן מלגה, שתסייע להם בהמשך הדרך.

יוסי דגן מ"מ ראש המועצה המכהן כיו"ר המתנ"ס, מציין כי "אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום הספורט והמצוינות בספורט בשומרון, ובהנחיית ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, אנו שמים בראש סדר העדיפויות את עידוד המצוינות, טיפוח הספורט ועוד. שובינסקי בהישגיו הרבים ובהישג החשוב הזה, מחזק את הספורט בארץ ובשומרון ומביא לנו גאווה רבה".