איש הפרסום קובי סלע עוזב את גל אורן לטובת משרד עצמאי

בתום קרוב לשלוש שנים של עבודה עם חברת גל אורן, עוזב איש הפרסום קובי סלע את החברה וחוזר למשרדו הפרטי – קוביס תקשורת כהלכה. "אסיר תודה על הזכות ללמוד מהטובים ביותר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/08/14 13:33 ל באב התשעד

בתום קרוב לשלוש שנים של עבודה משותפת עם חברת הפרסום גל אורן, עוזב איש הפרסום קובי סלע את החברה וחוזר למשרדו הפרטי 'קוביס - תקשורת כהלכה', כך נודע ל'כיפה'.

(צילום: קוביס)

בינואר 2012 מיזגה לתוכה חברת הפרסום גל אורן BSD את משרד יחסי הציבור של סלע - 'קובי סלע יחסי ציבור כהלכה'. "מיזוג קובי סלע וחברת הפרסום גל אורןBSD", אמר אורן אלימלך מנכ"ל חברת הפרסום, "הוא בשורה חשובה לעולם יחסי הציבור במגזר החרדי והדתי. החטיבה החדשה תספק למגזר מענה נכון, מקצועי ויצירתיות, כמו שקובי יודע לתת".

עם זאת, לאחר שלוש שנות עבודה משותפת, עוזב סלע את העבודה המשותפת לטובת משרדו הפרטי. ל'כיפה' הסביר סלע "אני רוצה להתמקד בדברים הבוטיקים שעשיתי בעבר ומילאו אותי אושר עד אין קיץ ולהתמקד בדיגיטל הדתי והחרדי המתפתח". יונת קפלן, אשר עזבה את סלע כשעבר לגל אורן חוזרת לעבוד איתו בחברה הישנה - חדשה. חלק מלקוחותיו הוותיקים של סלע ימשיכו איתו גם במשרדו הפרטי, ובנוסף מספר סלע כי יצטרפו גם לקוחות חדשים למשרד שיפתח בירושלים.

על העזיבה את גל אורן אמר סלע שמדובר ב"חבר'ה מדהימים. למדתי המון. גל אורן זה ההרוורד של עולם הפרסום ואני אסיר תודה על הזכות ללמוד מהטובים ביותר".