אחרי החגים: "מעלה" ישיק "בית קולנוע אינטרנטי" לצפייה ישירה

בית הספר הדתי לקולנוע יאפשר צפייה ישירה, בתשלום, בכל סרטי הגמר של בוגרי בית הספר במהלך שש השנים האחרונות. מנהלת בית הספר מבטיחה: "המחירים יהיו שווים לכל נפש"

חדשות כיפה אורי פולק 27/09/11 14:00 כח באלול התשעא

בית הספר הדתי לקולנוע "מעלה" ישיק לאחר חג הסוכות "בית קולנוע אינטרנטי", אשר יציג למעשה את כלל סרטי בוגרי בית הספר, לצפייה בתשלום.

מדובר במעין שירות VOD אשר נמצא בשלב זה בתכנות ועיצוב מעשי, אשר יאפשר לראשונה הצגה של כלל סרטי הגמר של בוגרי בית הספר. "ניתן יהיה לצפות בסרטים באופן חד פעמי או להשכיר אותם, לצפייה מקוונת, במשך של כ-76 שעות. כמו כן נאפשר רכישה של הסרט באמצעות הורדה שלו לשימוש בלתי מוגבל על המחשב", מספרת לכיפה נטע אריאל, מנהלת "מעלה".

אריאל מספרת כי הפעלת האתר החדש איננה עניין כלכלי או עסקי גרידא, אלא יותר כאפשרות ראשונה לצפייה בסרטי "מעלה", אפשרות שהייתה עד כה כמעט ובלתי נגישה מבחינה טכנולוגית. "המחירים יהיו סבירים ושווים לכל נפש", מבטיחה אריאל, "כל סרט יציג את התקציר שלו, הפסטיבלים בהם הוא השתתף, לצד פרטים על הבמאי או הבמאי ואף קטעי "מאחורי הקלעים".

ב"מעלה" מתכוונים להעלות לאינטרנט את כל סרטי הגמר שנוצרו ב-6 השנים האחרונות, כשבסך הכל מדובר על כמאה סרטים שיועלו לצפייה ישירה.