תכבוש גם את העולם - "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה לנטפליקס

קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת, מכרה את הדרמה "בשבילה גיבורים עפים" לנטפליקס, פלטפורמת הסטרימינג המצליחה בעולם.

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/18 11:27 ו בחשון התשעט

תכבוש גם את העולם - "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה לנטפליקס
בשבילה גיבורים עפים, צילום: ניתאי נצר

העסקה כוללת את עשרת הפרקים בגרסתם המקורית בעברית, כפי ששודרו על מסך קשת 12 בשנה האחרונה. הפרקים יהיו זמינים עם כתוביות באנגלית ל-130 מיליון מנויי הפלטפורמה ברחבי העולם כבר בתחילת 2019. 

"בשבילה גיבורים עפים", שהופקה על ידי ספירו סרטים ונכתבה ובוימה על ידי עמרי גבעון בהשראת החלק האחרון בספרו של אמיר גוטפרוינד ז"ל, מגוללת את סיפורם של ארבעה חברים ששירתו יחד בגולני (תומר קאפון, משה אשכנזי, מיכאל אלוני ונדב נייטס), אשר בעקבות אירוע טראומתי במלחמת לבנון השנייה ניתקו קשר ויוצאים כעבור עשור למסע חיפושים בקולומביה אחר יעלי (נינט טייב), שהוכרזה כמתה.

באפריל השנה, עוד לפני שעלתה על המסך בישראל, רשמה הישג ישראלי חסר תקדים כשזכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן. "בשבילה גיבורים עפים" הייתה לדרמה הנצפית ביותר מאז פיצול הערוצים בישראל, הדרמה הנצפית ביותר ב-makoTV אי פעם עם כחצי מיליון צפיות לפרק בממוצע, ואחת מעשר התכניות הנצפות ביותר מאז הפיצול עם רייטינג ממוצע של 16.5% לפרק. עונה שנייה הוזמנה לפני מספר חודשים על ידי קשת.